Axlar & Mage

 
@Jensvollen
 
Sådärja. Då var axlar och mage avklarat, med ett par tunga jumbosquats som avslutning.
Har precis slängt i mig kyckling och broccoli (ovanligt) och en bcaa drink från Body Science som finns att beställa på MMSports (länk)!
Kan säga att det kändes extra mycket idag att göra squats.
Fy*** vilken träningsvärk jag har i ben och rumpa sen gårdagens benpass när jag mosade 120 kg i benpressen. Den är verkligen total. Imorgonbitti ska jag ta mig an 130 kg i benpress innan vi drar till Norge.
Och jag ska klara minst 4x3 set!
Tror ni jag klarar?

Efter gym och frukost imorgonbitti så går bilen mot Norge somsagt. Så det blir en tidig morgon. Ska försöka hinna göra några tidsinställda inlägg för några dagar framöver så ni har något att läsa medan jag är borta hehe. Men vi kommer garanterat att handla på Idre någon dag, då kan jag ju alltid passa på att uppdatera då också.
Hoppas ni haft en toppen dag, och ni som har tränat, att ni har mosat på utav bara fa-an!
Puss
 
Fitness, Life | Axlar, Better Bodies, Body Science, Dagens mat, Fitness, Gym, MMSPORTS, Styrketräning, bcaa | |
#1 - - Lina Johansson:

Åh vad kul att åka till Norge! :)

Svar: Ja det ska bli såå himla kul och skönt för den delen :D
Jensvollen

#2 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

åh vad roligt :D

#3 - - Elin:

Vad härligt :D

#4 - - Sara:

Klart du klarar det, du är grym !! :) Snyggt linne btw:) Kram

Svar: Tusen tack snygging :) Vad glad jag blir! Kramaar
Jensvollen

Upp