Valborg



Två oredigerade bilder, men det bjuder jag på!

Heeej bloggen. I skrivandets stund sitter jag i bilen med min kära pojkvän mot Norge, over the hills and far away typ. Och det känns sjukt bra. Bilresan har gått super, än så länge! 
Kom iväg lite senare än tänkt imorse, då vi blev på gymmet lite längre än vanligt haha. Blev ett grymt benpass och lite biceps. 130 kg i benpressen klarade jag av också. Så det känns hur jäkla fint som helst! Får väl se hur det kommer att gå i backarna i morgon med en träningsvärk och en streckning från helvetet haha..

Istället för att köpa mat påvägen så gjorde jag i ordning lax & ost baguetter till mig och M . Och sen kaffe på det. Så himla mysigt att stanna på någon rastplats påvägen upp vid en sjö och äta mat som man tagit med sig själv.
Ikväll blir det mys i stugan framför brasan och ett glas rött. Hoppas ni får en fin Valborg! Puss 
Fitness, Life, Norway | Norge, Valborg, benpress, fitness, legday, roadtrip | |
#1 - - ISA:

haha så roliga lappar :P men det är ju mkt mer praktiskt och prisvärt att ta med eget!

Svar: Haha eller hur :)! Kramar
Jensvollen

#2 - - Sanna Andersson:

shit va vacker du är tjejen !
Och jag är så avis på ditt sjukt vackra hår, är det helt ditt eller har du löshår ?

Svar: Men ååh tusen tack snygging! Det är mitt hår ;) Kram
Jensvollen

#3 - - Sanna Andersson:

ojoj nu blev jag inte mindre avis på håret ;) hehe underbat att ha så långt hår i sån fin kvalitet =)

Svar: Haha söt du är! Tusen tack! Ditt är ju också super fint :*
Jensvollen

Upp