GODMORGON MÅNDAG

 
Hallå och godmorgon på er. Här var man uppe redan vid 06.30 imorse och var pigg och hurtig haha, men nte förän nu ska jag äta frukost.. Peab var nämligen här en sväng och skulle fixa det sista, så då passade jag på att köra lite cardio. Tog en sväng förbi Ica också och köpte med mig en tidning.
Nu blir det en stor frukost för att sen ladda om inför ett grymt benpass på eftermiddagen.
Bjuder väl på denna rumpbild så länge hehe. Vad ska ni träna idag?
 
Fitness, Inspiration | Cardio, Legday, Måndag, Träning | |
#1 - - Siri |Diabitfit|:

Snygg form där! Körde axlar idag :D

Svar: Tusen tack :D Härligt!
Jensvollen

#2 - - Malin ♔:

Jag skulle ha gått till gymmet idag och kört ett rygg pass och gå på rullbandet, men jag är hemma och är sjuk :/

Svar: Men usch vad jobbigt :/ Du får krya på dig så mycket fina du!! Kram
Jensvollen

#3 - - Liisa Lindstrom:

Träning innan frukost är så härligt och frullen smakar så gott! :)

Svar: Men eller hur! Det är ju det bästa alltså ;) Kramar
Jensvollen

#4 - - Marike Ahlgren:

Så tappert att träna på morgonen! Önskar att jag hade självdisciplinen till att göra det jag med men går bara inte.. Idag blev det inte ens någon träning på kvällen heller, haha. Men imorgon blir det ett långt yoga pass och lite extra armar! :)

Svar: Taack fina! Ja det är att ha viljan och självdisciplinen som gäller ;) Klart du klarar det!Låter härligt med ett yogapass, hoppas det gick bra :D Kramar
Jensvollen

Upp