INSTALATELY

Ni hittar mig pĂ„ instagram under @Jensvollen 😊

Idag stod det rygg och triceps pĂ„ schemat. Blev ett riktigt grymt sĂ„dant đŸ’Ș Dock sĂ„ hade jag fan svĂ„rt att gĂ„ normalt under hela passet, eller ja under hela den hĂ€r dagen har jag gĂ„tt som en kratta typ haha. JĂ€vlar vilken trĂ€ningsvĂ€rk jag har i benen frĂ„n gĂ„rdagens mördarpass. Som det ska vara dĂ„ alltsĂ„! 

Har bett gubben att vĂ€cka mig imorgonbitti innan han Ă„ker till jobbet - DĂ„ ska jag fan försöka ge mig ut pĂ„ en joggingrunda innan frulle. Min första pĂ„ flera mĂ„nader, hjĂ€lp haha 🙆😼 Och jag hoppas nĂ€stan att det regnar dĂ„, sĂ„Ă„ himla befriande att springa i regn, tidigt pĂ„ morgonen ocksĂ„! 
| |
#1 - - Linn Strömberg:

SÅ GOALS!! <3
Fick Àntligen trÀna idag igen. SÄ himla hÀrligt

Svar: Men Äh vad skönt :D Hur gick trÀningspasset dÄ? <3
Jensvollen

#2 - - Twiggy Lundberg:

Tycker ocksÄ det Àr nice att vara ute i regn, men just nu hÄller jag mig undan regnet dÄ jag nyss varit tokförkyld! :P

#3 - - Jessica Nyström:

sv: Men alltsÄ tack snÀlla!
Bara vÀntar pÄ att bli fullt frisk sÄ att jag ocksÄ kan fÄ trÀna lite, blev sÄ sugen nu nÀr jag kollade in hos dig. Ha en bra dag :)

Svar: Snart sÄ fÄr du trÀna igen ska du se :)! Men Äh tack snÀlla, vad glad jag blir :D Kram fina!!
Jensvollen

#4 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad gott det ser ut! (andra bilden)

Upp