HEMMA IGEN

 
 
Hallååhej. Då var jag back home igen och fullproppad med ny energi, eller ja - kom faktiskt hem från Norge i fredags haha (ett inlägg om Norgeresan kommer upp i ett senare tillfälle, stay tuned!). Så det har blivit en väldigt lång bloggpaus. But now I'm back, och förhoppningsvis motiverad till att blogga mer framöver.
 
Norgeresan var grym as always. Saknar fina Norge och den där frihetskänslan redan.. Men ganska skönt på ett sätt att vara hemma igen - tillbaka till kosten och rutinerna. Men framförallt gymmet. Det ända som var saknat där uppe. Om det hade funnits ett gym hos mormor hade jag stannat där forever haha.
 
Idag är det vilodag - Bakade nyss en centerkladdkaka till vårat besök som vi får ikväll (för att fira mig). Dock så blir det ingen kladdis för min del.. Ska spara mig till på lördag då jag har min ätardag!
 
Allmänt, Fitness, Life, Norway | Disciplin, Fitness, Frihetskänsla, MMSPORTS, Motivation, Motmintoppform, Norge, Restday, ÄlskarNaturen | |
#1 - - Netti:

Låter som att du har haft det riktigt härligt! :-D

#2 - - Skogsraah ☾:

Så härligt :)

Svar: Verkligen :D Kramar!
Jensvollen

#3 - - ISA:

Nämen välkommen hem snyggis! bara den där bilden visar ju hur härlig plats det verkar vara. Hej harmoni typ! haha

Svar: Taack fina :D Ja det var heelt underbart! Haha men typ ;) Kramar
Jensvollen

Upp