I DON'T STOP WHEN IM TIRED. I STOP WHEN IM DONE.

 
Äntligen är det vitt ute! Inte lika depprimerande att kolla ut, det blir ju så himla mycket ljusare ute med lite snö. Så härligt!
Jag har fan fått axlar ser jag. För typ 1 år sedan hade jag inga axlar alls. Haha ni ska få se en bild någon dag framöver, det är bra skillnad kan jag säga er.. Axlarna har jag faktiskt jobbat lite extra på det senaste året. Men än är jag långt ifrån klar, större ska de bli ;) HARD WORK PAYS OFF!

På tal om axlar.. Har sån sjuk träningsvärk från gårdagens axelpass. Kan knappt lyfta upp armarna haha, som det ska va då alltså. Idag fick det bli vilodag från gymmet. Drog en skön powerwalk i pulsande snö istället.
I nästa inlägg tänkte jag visa er lite nytt på sminkbordet. Stay tuned!
 
Allmänt, Beauty, Fitness, Motivation | Betterbodies, Fitness, Gym, Motivation, Progress, Träning, motivation | |
#1 - - Linn Strömberg:

Åh vad roligt att se skillnad! Försöker jobba på mina axlar. Tycker det är så jäkla snyggt!

#2 - - Bambi:

Jag hade blandade känslor när det gällde snön men den är ju otroligt vacker så det är synd att klaga egentligen!

Svar: tack så mycket :)

#3 - - Celine:

Så kul när man ser skillnad ju!

Svar: Men verkligen, bästa känslan ;)
Jensvollen

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att du ser resultat! :)

Svar: Ja, bästa känslan ;)
Jensvollen

#5 - - borntolose.blogg.se:

Så jävla snygg äru :D

Svar: Åh tack snyggis :* Kram!
Jensvollen

#6 - - Natalie Honkonen:

Jätte snyggt! Tränar själv oxå bl.a axlar men jag blir alltid jätte yr så det börja svartna typ..

Svar: Taack :D Jaha, hm det var konstigt :/ Blir du yr bara när du kör axlar eller blir du lätt yr annars också? kram!
Jensvollen

Upp