DET HÄR ÄR LIVET

 
Igår mådde man. En hel dag vid Djurlången för fiske & grillning och på kvällen blev det tapas & bio. Och jag fick äntligen komma ut i båten och fiska igen! Finns fan inget som slår det. Förutom kanske styrketräning då, men det är nästan så detta slår allt. Så jäkla skönt att få komma ut i naturen och bara liksom njuta av nuet. Det är fan livet alltså :)
Första gången jag rodde en båt också. I början gick det inte så bra haha, men sen så. När jag kom in i det gick det sjukt bra. Snabblärd som man är. Måste säga att jag är grym på att ro! Så det blev jag som fick stå för det mesta roddandet igår ;) Skit kul var det. 
Jag fick ingen napp med kastspöet men med metspöet fick man jäkligt många napp. Vi fick upp flera fina abborrar, men mest smått. Marcus fick dock det fetaste nappet på kastspöet. Han fick nästan upp en 2 kilos regnbåge!
Längtar redan till nästa fisketur, när det nu blir. Men I sommar blir det mycket fiska av kan jag lova!
 
Hoppas ni också har haft en grym helg! Kika in senare för en recension av Jurassic World som vi såg igårkväll. Puss
 
 
Food, Life | Fitness, Livet, Lycka, Lördag, MMSPORTS, Natur bilder, Restday, båtfiske, fiske, grillning | |
#1 - - Vanessa andersson:

åh så mysigt :D Tycker att fiska är lite läskigt men spännande :)

Svar: Det var helt underbart :D Älskar naturen!
Jensvollen

#2 - - GoForFit:

Gud så härligt. Inte mycket som är underbarare än SOMMAR ♥

Svar: Håller med ;) Kram på dig fina du!
Jensvollen

#3 - - Kajsa-Stina:

Men gud vad härligt det ser ut! Älskar att vara ute i naturen då man boostas med så härlig energi tycker jag och man finner ett inre lugn liksom som är välbehövligt i dagens stressade samhälle. Så skönt att bara vistas i det fria och sedan grilla på det <3 Så himla mysigt! Förstår din dag igår var helt outstanding. Ska försöka ta mig ut nu i sommar med familjen och också njuta riktigt ordentligt av friluftslivet! Stor kram till dig fina <3

#4 - - MATILDA ROSQVIST:

Åh vad härligt det ser ut! :D

Svar: Det var GRYMT härligt! Helt underbart :D Kramar!
Jensvollen

#5 - - Twiggy Lundberg:

Låter som en mycket trevlig dag! :) Själv var jag på v75 trav igår (min sambo är travtränare) och annars har jag bara tatt det lugnt! :)

Svar: Det var heeeelt underbart!! Men åh det låter ju också riktigt kul :D Har faktiskt aldrig varit på trav haha.. Kramar!
Jensvollen

#6 - - neilda11:

Free gay images
http://men.sexblog.pw/?pg-byron
am i gay gay doctor gay pride merchandise gay meeting gay birthday cards

Upp