Instalately + Monday Motivation


@Jensvollen

Godmorgon babes.
07.00 gick larmet av, och det var bara att gå upp och köra den obligatoriska morgoncardion, hela 13 km blev det idag!
Vet att det tar emot för väldigt många att köra kondition såpass tidigt på morgonen, men jag är fan alltid lika pepp på cardio såhär tidigt på morgonen haha. Men jag tror det är mycket för att jag börjar se riktigt grymma resultat, och för all fedback och komplimanger jag får. Det gör mig sjukt motiverad till att kämpa ännu hårdare. Och sen är det ju så förbannat skönt att börja morgonen med ett riktigt svettigt träningspass. Finns väldigt lite som slår den känslan faktiskt!

Mitt bästa tips är, har sagt det förut men det tåls att sägas igen, att bara ge sig fan på att man ska genomföra den där powerwalken eller joggingrundan. För det finns tyvärr inga genvägar när det kommer till träning och resultat. Det är bara DU som måste bestämma dig för att göra det. För det är ingen annan än just DU som kan göra det åt dig. JUST DO IT!
 
Fashion, Fitness, Food, Motivation | Fitness, Gym, Instagram, MMSPORTS, Mode, Morning cardio, Måndag, Resultat, Styrketräning, Tips, Träning, träningsmotivation, västerås | |
#1 - - Josefin:

Åh, vilka inspirerande bilder!
Du är så duktig med träningen :)

Svar: Tusen tusen tack underbara du :D Vad glad jag blir! Kramar
Jensvollen

#2 - - Netti:

Jag föredrar också träning på morgonen för då blir jag piggare hela dagen :-D

Svar: Härligt! Men visst är det så :D
Jensvollen

#3 - - Siri |Diabitfit|:

Wow, 13 km är inte dåligt =D

Svar: Haha tack :D Skönt var det!
Jensvollen

#4 - - milina.blogg.se:

Bra tips!

Svar: Tusen taack snygging :*
Jensvollen

#5 - - borntolose.blogg.se:

Jeeeez vilken kropp du har kvinna! :D Jag är just nu -4 kg och har bättre flås än på många år. Långt kvar till magrutorna jag hade dock ;)

sv: Sjukt mysigt! Perfekt att ha skog och elljusspår precis utanför huset!

Svar: Men wow, tusen tusen tack snälla du :D Vad glad jag blir!! Härligt! Duktig du är, fortsätt så ;) Snart är absen där ska du se! Kramar
Jensvollen

#6 - - Kajsa-Stina:

Så himla härliga bilder! Ska in och kika din Instagram med en gång hihi! Du är en så fin inspiration och förebild ska du veta. Du är helt fantastisk! <3

Och jag håller verkligen med dig. Det du berättar i inlägget är så himla sant. Det enda man kan göra är att bestämma sig för att man vill göra en förändring eller vad det nu är man vill åstadkomma. Ingen kan styra över en själv utan det är enbart en själv som har kommandot. Man kan få stöd och peppning av ens omgivning men i slutändan så är det ändå hos en själv som bollen och ansvaret ligger! <3

Svar: Men wow, tusen tusen tack hjärtat! Det betyder så himla mycket att få något så fint sagt av dig <3 Precis, det är bara upp till en själv om man verkligen vill ha en förändring :* Kram på dej gumman!
Jensvollen

#7 - - Sara:

Underbara inspobilder ! :) Och du är grym, klart du ska vara stolt över dina resultat, du har en skitfin kropp :) Kram

Svar: Men tuusen tack snygging :D Guud vad glad jag blir! Kram på dej :*
Jensvollen

#8 - - Linn Strömberg:

Du är goals.

Och sant det där med att det bara gäller att ta sig till den där träningen!

Svar: Åh vad underbar DU är <3 kram
Jensvollen

#9 - - Jasmine:

Vilket bra och pepp inlägg. Jag är likadan jag kör gärna cardio tidigt på morgonen, peppar mig bara för resten av dagen :)

Svar: Kul att du tyckte det :D Härligt! Så himla skönt att köra slut på sig på morgonen, snacka om endorfiner man får av det :*
Jensvollen

#10 - - Jasmine:

(eller jag kör gärna styrketräning också på morgonen!) :)

#11 - - Mikaela:

Med rätt inställning kommer man långt! :)

Sv: Haha, kul att höra. ;)

Svar: Men visst är det så :D Kramar
Jensvollen

Upp