I'M BACK BABY

 
Testade lite smink och frisyrer härom dagen. Och såhär blev slutresultatet haha. Konstaterade för mig själv att om jag någongång i mitt liv kliver upp på scenen (i bikinifitness eller bodyfitness), så kommer jag att lätt ha mitt hår såhär. Fast lite mer(och bättre) lockar + löshår såklart så att det blir riktigt tjockt och fint! Ååh, det vore verkligen drömmen alltså.. Someday ;)
 
Nej, nu måste jag faktiskt ta och avrunda här. Systeryster är påväg hit för lite kvalletid, och sen blir det ett gympass på det.
Efter över 1 veckas vila från gymmet känner jag mig äntligen tillräckligt frisk :D
Ni anar inte hur jävligt taggad jag är inför kvällen gympass som kommer att bestå av lite rygg, mage och triceps. Nu jävlar hörrni, I'm back!
Hoppas ni får en fin lördag bästa ni, puss.
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Life | Bikinifitness, Fitness, Gym, MMSPORTS, Motmintoppform, Träning, frisyr | |
#1 - - ISA:

fy fan så snygg brutta! klart du ska ställa upp i sånna tävlingar! eller? ;)

Svar: Men åh tack snyggis <3Haha ja, someday in the future ska jag tävla :D Är inte rätta tillfället för det just nu tyvärr...
Jensvollen

#2 - - Linn Strömberg:

Åh vad kul att du äntligen känner att du kan träna igen! <3

#3 - - Twiggy Lundberg:

Måste ha varit grymt skönt att få vara på gymmet igen! :D

Svar: Oh ja, helt jävla underbart :D haha Kram<3
Jensvollen

#4 - - Siri |Diabitfit|:

Åh vad skönt att äntligen komma tillbaka, den känslan är typ bäst :D Planerar du att ställa dig på scenen snart eller är det lösa tankar typ? :)

Svar: Ja men eller hur, finns inget bättre :D Alltså jag har funderar fram och tillbaka på om jag ska tävla eller ej. Det är ju liksom drömmen! Det kanske inte är rätta tillfället just nu tyvärr... Men i framtiden så är planen att ställa mig på scenen :D
Kram!
Jensvollen

#5 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

DU ÄR SÅ JÄKLA SNYGG! :)

Svar: Men åh ska du säga finis :* Kram!!
Jensvollen

#6 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Alltså du är ju så faaarligt snygg!! Och hurra till oss som är friska igen! Haha :))

Svar: Men ska du säga snyggis!! Haha eller hur :D Kram <3
Jensvollen

#7 - - Sanna Andersson:

snyggis <3

Svar: Ska du säga snyggis :* Haft det bra i Grekland? :D <3
Jensvollen

Upp