21 DECEMBER.

 
 
Godmorgon fina, då var det måndag igen då. Och bara 3 dagar kvar till Julafton. Men vart fan är snön? Känns ju mer som vår nu än vinter. Helt sjukt att man bara kan gå ut i tjocktröja utan att frysa! Vart är världen på väg liksom? haha...
Det är tur att man är uppväxt under 90-talet. Då var det upp emot 15- varje vinter och över 1 meter snö. Det är vad man kallar riktig vinter det!
 
I min mysiga rentröja får man iallafall lite mer julkänsla denna gråa måndagsmorgon. Hoppas ni får en grym vecka!
 
Allmänt, Beauty, Fashion, Inspiration | Fitness, Godmorgon, Gym, Jul, Jultröja, Måndag, Tatueringar, Vinter | |
#1 - - Carolina Thoor:

Vilken härlig bild! Ja, man undrar ju vart snön är någonstans. Känns konstigt, precis som det är vår precis som du säger. Men ändå riktigt mysigt att det är julafton om tre dagar! :D

Sv; ja, det är det. Ja, det var grymt gott även ifall jag helst gärna inte vill kalla det för kladdkaka hehe :)

#2 - - Amanda:

Fin bild! Tröjan såg jättemysig ut :) sv: åh tack så mycket! :)

#3 - - Netti Starby:

Vilken fin jultröja och det är verkligen trist att det inte finns någon snö! Kram

Svar: Tusen tack fina :D God fortsättning! Kram
Jensvollen

#4 - - Siri |Diabitfit|:

Jag gillar inte snö annars, men nu under julen saknar jag den faktiskt!

Svar: Ja jag med :( Ingen jul utan snö liksom haha! God fortsättning!
Jensvollen

#5 - - Emma Engström:

Asså skulle vara så mycket mysigare med lite snö! Älskar din tröja :D

Svar: Ja verkligen! Åh taack snygging :D God fortsättning!
Jensvollen

#6 - - Linn Strömberg:

Har inte heller någon snö :( Och trots att jag ogillar snö massvis så vill jag att den ska komma bara för julkänslans skull!

Svar: Ja men eller hur, ingen jul utan snö liksom :o Men det verkar ju vara ett minne blott nu, haha. Nu kan det nästan lika gärna bli vår :D
Jensvollen

#7 - - Janie:

My god, assnygg bild

Svar: Men tack snyggis :D
Jensvollen

#8 - - Celine:

Älskar din tröja! Så mysig!

Svar: Åh taack :D Ja visst ser den mysig ut! Kramar!
Jensvollen

Upp