FRÅGESTUND

 
Hej, jag lever! Men jag är fortfarande sjuk. Alltså är jag inne på den 3e sjukveckan. Det slog över i helgen, och i måndags vaknade jag upp med feber, förkylning och yrsel (har ärligt talat aldrig varit såhär yr i hela mitt liv. Varit nära på att svimma flera gånger. Det känns liksom som att man har åkt en sjujäkla många karuseller alltså. Så yr är jag. Konstant). Men det är lite bättre idag.
 
Till saken. Tänkte köra igång en (min första) frågestund här på bloggen. Ni får fråga mig exakt vad som helst. Jag kommer sedan att göra ett inlägg med era frågor och mina svar. Kan väl vara en kul grej?
Så är det något ni undrar, typ om min träning, vad jag äter till frukost, om vår valp Akira, hur många piercingar/tatueringar jag har, vart jag är uppväxt? Vilken favorit film osv.. Ja, Ni fattar va? Fråga mig vad ni vill :) 
Anonyma kommentarer kommer jag ej att svara på. Puss
 
Allmänt, Life | Betterbodies, Fitness, Frågestund, Gym, ICANIWILL, Landskap, Livet, MMSPORTS, Norge, sjuk | |
#1 - - Milla :

Hej undrar vad gick för gymnasiet program? vad jobbar du med idag?

#2 - - Netti Starby:

Varför började du att blogga? Kram

#3 - - Anonym:

Vad heter din tvillingsyrra på insta? Fett snyygg!!! Måste stalka henne

#4 - - Pauliina Larsson:

På vilket sätt lärde du dig att bygga muskler? Exempelvis teknik, upplägg av träningspass och kost :)

#5 - - Matilda:

Står ju i din presentation att du är halvnorsk, har du bott i norge eller är du född och uppvuxen i sverige? Tycker Norge är så fint och skulle själv gärna bo där ett tag någon gång i livet :)

#6 - - A M:

Drömjobb?
Vart vill du bo i framtiden?
Drömresa?
Favvo plagg?

#7 - - Linn Strömberg:

Hur länge har du tränat?
Vad är ditt mål med träningen (bikini fitness t.ex.?)?
Vad gillar du mest att träna? (vilken muskelgrupp alltså)

#8 - - Enya:

Helluuu!♥

Gå gärna in och kika in min BLOPPIS, kanske hittar du något fint!

Ursäktar om du inte gillar sådana här kommentarer.

#9 - - Pauliina Larsson:

Det ploppade upp en till fråga, hoppas det inte gör nå! Undrar om nocco drycken är så bra som den verkar eller om den innehåller lika mycket konstigheter som en vanlig läsk? :)

#10 - - Malin Lundgren:

Favoritfilm?
Favoritsnacks?
Någon sport du velat prova på?

#11 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Åh, krya!! Har också varit helt makalöst mycket sjuk. Men äntligen är jag frisk igen!

Jag är självklart nyfiken på din nya lilla familjemedlem, kan du inte berätta lite om henne , egenheter, personlighet osv. Planerar du att tävla med henne i något? Utställning, agility, lydnad eller liknande? :) Och till dig, vad jobbar du med, samt vart vill du vara om 5 år? :)

#12 - - N:

Drömresa? Tjänar du pengar på bloggen? Favoritplagg?

#13 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Usch då, krya på dig!

#14 - - Denice:

Hej fina du! :) Jag blir så inspirerad av dig och din träning! Vill jättegärna se fler upplägg med träningsövningar etc med dig! En fråga jag undrar över är också: vad jobbar du med?

Kramar

#15 - - Matilda:

Skulle du vilja tävla någon gång? typ bikini fitness eller så? :)

#16 - - Matilda:

Passar på att slänga in en till fråga eftersom du inte svarat ännu, hoppas att det är okej :) Hur mycket tar du i böj och mark? :) och favoritövning för rumpa? :)

Upp