AMINOSYROR + CARDIO + AKIRA

#HappyDogHappyLife! Alltså dör varje gång jag kollar på de här bilderna på oss. Akira gav mig massvis med pussar med hennes snöiga face hahah, därav min snygga dubbelhaka, bjuder på den ;) För mer --> @AKIRATHEALASKANHUSKY.

 
Godmorgon förresten. Sovit gott? Jag sov faktiskt sjukt bra i natt. Akira var väldigt tyst och lugn under hela natten, vilket var skönt!
När jag vaknade imorse blev det 11 km intensiv cardio. Drack en shake med aminosyror innan (Aminosyror/Bcaa = viktigt för proteinsyntesen och för att motverka muskelnedbrytning!), vilket är otroligt viktigt att inta både innan och efter träning. Iallafall på morgonen när man kör cardio på fastande mage är det prio 1 innan man kör igång. Vi vill väl ha kvar alla de muskler vi har kämpat för på gymmet right ;)
Den Bcaa som jag använder dagligen hittar ni HÄR --> MMSPORTS.SE
 
Btw, igår fick jag äntligen hämta ut mitt paket från JFR. Kika in senare för att se vad det var för kul. Kram
 
Alaskan Malamute/Siberian Husky, Allmänt, Fitness, Inspiration, Life | Alaskan Malamute, Body Fitness, Body Science, Cardio, Djur, MMSPORTS, PuppyLove, Siberian Husky, Snöbilder, Vinter, bcaa | |
#1 - - iza svenningsson:

Men så söt😍

Svar: Hihi visst är hon :D
Jensvollen

#2 - - Twiggy Lundberg:

Jag blir alldeles fylld av lycka när jag ser dessa bilder :D Längtar så tills det är min tur att skaffa hund igen ♥

Svar: Åh vad kul att höra :D Förstår det <3
Jensvollen

#3 - - Linn Strömberg:

Åh vad härligt med morgoncardio och lite Akira-pussar! Sååå fina bilder verkligen <3

#4 - - Lisa Elisabeth:

Gud vad jag höll tummarna nu, är på jakt efter amino utan aspartam, och när jag såg smakerna på den du länkade så hoppades jag ännu mer. Men att hitta amino med någon annan typ av sötningsmedel verkar vara omöjligt :/ Hojta gärna till om du skulle hitta något :)

#5 - - linah:

va sött! <3

Svar: TAck :D Kramar
Jensvollen

#6 - - Angelica:

Så himla fina bilder!

Svar: Tusen tack fina du!Kram
Jensvollen

#7 - - Rebecca:

ååh myys!!! ni är fan schnyggaa!!! :D :D

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh vilka gosiga bilder!

#9 - - Joline strömberg:

Vad mysigt det ser ut! Vad är det för ras? Kram!!

Svar: Eller hur :D Det är en Alaskan Husky, en blandning mellan Alaskan Malamute & Siberian Husky. En draghund/polarhund ;) Kramar!
Jensvollen

#10 - - Jessica:

Åh så söt! Så synd bara att jag är allergisk mot hundar :(

Svar: Visst är hon ;) Åh, vad tråkigt...
Jensvollen

Upp