ICANIWILL

 
Som jag skrev i ett tidare inlägg så hade jag beställt hem ett par tights från Fitnessmärket ICANIWILL, och här har ni dem - LOVE THEM!
 
TIPS! Om ni har problem med vilken storlek ni ska välja, så kan jag rekomendera att ta den större storleken ifall ni står och väger mellan två storlekar. Som jag mellan XS & S. Klickade faktiskt först i XS och hann skicka iväg ordern, men ångrade mig direkt efter att jag hade frågat runt lite på instagram om hur tightsen var i storlekarna. Så jag mailade dem och sa att jag hade tagit fel storlek. Och dem fixade det på direkten. Dagen efter beställningen så ramlade ett paket rätt ner i brevlådan. Och dem satt som en smäck! Grymt bra & snabb service och sjukt bekväma träningstights!
 
Och om ni hastagar @ICANIWILL, så kan ni se att dem har delat min bild på deras insta och den är nu uppe i 937 likes :D haha. Såå himla kul!
Ikväll är det rygg & biceps som gäller. Taggad till tusen!
 
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Motivation | Fitness, Gym, ICANIWILL, Motivation, Tips, Träning, Träningskläder, gymwear, likes, träningstights | |
#1 - - Siri |Diabitfit|:

Vad kul! Ska kolla in bilden :D

Svar: Härligt :D Kram
Jensvollen

#2 - - Skogsraah ☾:

Snygging!

Svar: Ska du säga snyggis :*
Jensvollen

#3 - - Linn Strömberg:

Så jävla snygg!!

#4 - - Jasmine:

Dem var väldigt fina!

Svar: Tack fina du :D
Jensvollen

#5 - - Peter:

Så snygg bild 😊😊😊

Upp