ITS LEGDAY BABY

@Jensvollen
 
Hej på er. Slänger upp denna bild från instagram i brist på riktiga kamerabilder med BRA kvalitet haha.
Hoppas allt är bra med er?! Med mig rullar det på lite bättre nu faktiskt.
Min fredagsmorgon spenderades först framför serien Pretty Little Liars - Alltsåå guuud vilken spännande serie. Helt jävla besatt haha. Sen har jag lyssnat på musik och verkligen storstädat heela lägenheten. Så nu känns allt väldigt rent och fint här hemma. Har även sökt 3 olika butiksjobb. Bara att hålla tummarna på att någon fin själ nappar :)
 
Strax ner och slänga in tvätten också, och när jag har hängt upp det så blir det raka spåret till mitt andra hem - LEGDAY idag hörrni. Och jag är så jävla taggad! Att mosa ben är fan det bästa som finns ;)
Hoppas ni får en underbar fredag snyggingar. Puss!
 
Fashion, Fitness, Life | Adidas, Bodyfitness, Fredag, Gym, Instagram, MMSPORTS, Motmintoppform, Träning, jobb, legday | |
#1 - - milina.blogg.se:

Alltså ditt hår... Flawless!

#2 - - Yohanna af Skovde:

Jag gillar legday, känner mig som starkast då! Har dock hör förklaringen "jag promenar mycket" som alternativ till leg day. Man ba ja, promenader bygger ju muskler.. not :)

#3 - - borntolose.blogg.se:

Snyggjävel :D

#4 - - Emelie Pahlin:

Gud vad fint hår du har!

#5 - - linah:

så snygg!!!

#6 - - Emma Engström :

Alltså gyd vad snygg du är! Pll är ju sjukt bra!

#7 - - Emma Engström :

Alltså gyd vad snygg du är! Pll är ju sjukt bra!

Svar: Ååh taack finaste :D Men visst är det! Älskar PLL!!
Jensvollen

#8 - - Siri |Diabitfit|:

Känns som om alla kollar på PLL utom jag, måste kanske börja titta om det nu är så bra, haha!

Svar: Haha så kanske det är? Jag tycker verkligen att du ska kolla på PLL :D Du kommer inte bli besviken det lovar jag dig! Kram
Jensvollen

Upp