MORNING GLORY

 
Godmorgon på er! Önskar att jag kunde vakna upp såhär varje dag som på bilden. Med kossorna utanför fönstret haha och en sån fin natur som uppe hos mormor. Såå mysigt!
 
Men istället vaknar jag upp av att en äcklig tvesjärt sitter högst upp på väggen.. Fyfan vad disgusting.
Nu sitter jag och bara stirrar på den, så att den typ inte flyttar på sig tills Marcus kommer hem haha nejrå.. Men jag hatar verkligen allt som har med småkryp att göra. Förutom spindlar. Dem är iallafall okej. Men tvesjärtar... Det bara kryper i hela kroppen av att bara kolla på den. Alltså hur fan har den ens kommit in här?
Aja, kan inte hålla koll på den hela dagen haha. Inte när det är såhär fiiint väder ute iallafall! Äntligen RIKTIG sommar ute hörrni!
Fick precis ett sms från Posten, att mitt MMSports paket har kommit. Så blir väl att ta en promenad dit snart för att hämta ut det!

Kika in senare för att se vad jag köpte igår i stan med syrran. Puss!
 
Allmänt, Fitness, Life, Norway | Fitness, Gym, MMSPORTS, Norge, SMÅKRYP, Sommar, Torsdag, Träning | |
#1 - - Linn Strömberg:

Usch tvestjärtar är så äckliga!

#2 - - Vanessa andersson:

åh mysig bild :D

Svar: men visst är det :D Kram
Jensvollen

Upp