Annandag Jul + Hundtillbehör/leksaker

 
Hallåhallå, god fortsättning på er! Hoppas ni haft en underbar jul med god mat, mycket kärlek och ja, bara haft det skit bra helt enkelt. Jag har njutit fullt ut och bara tagit det jävligt lugnt dessa två dagar.
På självaste Julafton firade vi i Ramnäs hos min sambos föräldrar. Och sen på Juldagen åkte vi till mina. Två mysiga dagar då man bara har svullat i sig god mat med underbara människor och fått otroligt fina julklappar (mer än vad jag någonsin hade kunnat önskat mig!), spelat sällskaps spel och haft det trevligt ♥

Men nu var julen slut för den här gången, fort som fan gick det. Rätt så skönt ändå att den är över tycker jag faktiskt haha. Vill bara ha den 8 Januari så vi kan hämta hem vår lilla tjej! Det är i stort sätt allt jag tänker på just nu. Vår lilla valp :D
Idag gick vi upp i skaplig tid, så vi skulle hinna in till Erikslund innan allt annat folk hade vaknat till liv. Trodde vi iallafall.. Hela gallerian var typ fullsmockat med människor redan vid 10.30. Helt sjukt alltså! Tur man inte skulle ha så mycket då haha. 
Efter det drog vi till Arken Zoo och gick loss på lite mer hundsaker så som Träningsgodis, shampoo, borste, nagelsax, koppel och hundleksaker. Köpte även världens sötaste rosa flodhäst (med tennisbollar i) haha, älskar den!
 
Alaskan Malamute/Siberian Husky, Allmänt, Fitness, Life | Alaskan Malamute, Annandag Jul, Arken Zoo, Djur, Hund, Hundleksaker, Legday, Lördag, Siberian Husky, Träning, Träningsgodis, Valp | |
#1 - - Emma Engström:

Julen gick verkligen för fort! :o Men du verkar ha haft det toppen! :D

#2 - - Sofia:

Åhh vad söta saker!!

#3 - - Linn Strömberg:

Åhh vill också ha hund ju!

#4 - - Vilma:

Men ååååh jag vill också ha hund, Gud va mysigt!

#5 - - Yohanna af Skovde:

Är ju så mysigt med valp! :D Förstår att du ser framemot det! :)

Svar: Hihi jaa :D ska bli så jäkla kul!
Jensvollen

#6 - - Blubb Svensson:

Tiden kommer gå så fort ska du se! Skönt att förbereda sig ordentligt, lycka till! :)

Upp