FLEXFRIDAY

 
 
Yeey äntligen fredag igen! Tycker dagarna går läskigt fort nu faktiskt.. Önskar att man bara kunde stanna upp tiden, bara för ett tag. Eller typ välja att man bara kommer att vara en viss ålder, typ 24 for ever.. Åh, vill verkligen inte bli gammal.. Det är faktiskt en av mina största rädslor.. Åldersnoja redan och jag är bara 23 haha!
Men det kändes faktiskt som att det nyss var Augusti och vi satt på Ullevi och kollade på Metallica i värmen.
Sommar i all ära, men nu är det vinter och den bästa högtiden är här. Och plus att vi ska bli 3, så det här kan ju bara inte bli bättre. Är i typ världens bästa lyckorus just nu!
 
Nog om det. Kom nyss hem från stan, köpte en till julklapp och sen fick det bli lite lösgodis från bästa Hemmakväll. Alltså ÄLSKAR deras godissorter, man lyckas ju alltid ta för mycket haha..
Bäst att jag avrundar här, snart är det dags att dra sig mot gymmet för mitt älskade benpass ;)
Trevlig helg på er! / Jensvollen
 
Allmänt, Fitness, Inspiration, Life | DOYOUEVEN, Fitness, Flexfriday, Gym, Hälsa, Jul, Legday, MMSPORTS, Motivation, Träning | |
#1 - - Elle:

Haha skönt att man inte är den ända! Är också bara 23 men har också lite åldersnoja! Vill inte bli äldre nu haha:D

#2 - - Elle:

Haha skönt att man inte är den ända! Är också bara 23 men har också lite åldersnoja! Vill inte bli äldre nu haha:D

Svar: Jaha, haha där ser man! Skönt att jag inte var ensam om det då :D kram
Jensvollen

#3 - - Linn Strömberg:

Grymma du <3
har också åldersnoja, och jag är bara 16 xD

Upp