I JANUARI BLIR VI 3.

På bilderna ser ni båda Alaskan Malamute och Siberian Husky.
 
 
Heej igen hörrni. Berättade somsagt tidigare att vi ska skaffa hund i Januari!!
Här kommer ett kollage för er som inte vet hur den ser ut.
Valpen som vi får hämta hem efter nyåret är en Alaskan Malamute/Siberian Husky. Vet inte huuur länge jag har tjatat om den här hundrasen alltså haha. I Hela mitt liv har jag velat ha antingen en Alaskan Malamute eller Siberian Husky.
Så, det här blir bästa av två världar helt enkelt. En dröm ska bli till verklighet! Känns fan helt overkligt fortfarande. Det har inte riktigt gått in i min hjärna än att vi ska bli hundägare haha. So excited!
Man dööör ju bara av att kolla på de här bilderna!
 
Alaskan Malamute/Siberian Husky, Allmänt, Fitness, Inspiration, Life | Alaskan Malamute, Djur, Hund, Livet, Siberian Husky, Träning | |
#1 - - Angelica:

Men åh, dom är ju så fina!

Svar: Visst är dem :D Puss
Jensvollen

#2 - - Linn Strömberg:

SÅ AVIIS!

Svar: Haha :D
Jensvollen

#3 - - Emma Engström:

Men guud vad roligt! :D

Svar: Jaa, ska bli helt underbart :D
Jensvollen

#4 - - Emilie:

Lycka till! :D

Svar på din kommentar som du skrev finns på bloggen. :)

Mvh Emilie & Tikaani

Svar: Taack :D Okej, härligt! Ska jag kolla in på en gång ;)
Jensvollen

#5 - - borntolose.blogg.se:

Grattis! Huskys är helt underbara. Saknar min vovve :(

Svar: Tack snyggis :D Ja det är dem verkligen! Åh :( Jag förstår det... Vad var det för ras du hade nu igen?
Kramar!
Jensvollen

#6 - - Blubb Svensson:

Så underbart, lycka till med allt.
Bästa rasen!!! :)

Svar: Jaa ska bli så himla kul :D Tusen tack fina du!Kram
Jensvollen

#7 - - borntolose.blogg.se:

sv: hade en husky :)

#8 - - Linnea:

MEN ÅH vad roligt!! Lycka till med allt!!

Svar: Taack snygging :D Kram!
Jensvollen

Upp