IM BACK

 
 
 
 MEEN HEEJE. Det var då inte igår alltså! Sist jag bloggade var väl i typ September eller Oktober? haha. Faktiskt varit grymt skönt och behövligt med en sådan lång bloggpaus måste jag säga.
Har bara inte haft tid helt enkelt för att blogga, eller inspiration. Träningen och sambolivet har tagit all min tid.
Men nu är jag tillbaka! Ska försöka att uppdatera så mycket jag kan framöver.
En sak jag bara måste berätta nu för er som kanske inte har någon aning om detta...
Håll i mössan nu!!

I Januari blir vi 3!
Och nej, vi väntar inte barn (fast det kanske ser ut som det i min pluffsiga mmsports tröja haha)... Vi ska bli med hund :D
Jajamensan. En liten Alaskan Malamute/Siberian Husky ska flytta in hos oss. Kan bara inte vara lyckligare just nu. Ska bli sååå himla kul! Och jag vet, det kommer att bli mycket jobb med denna ras (men vilken ras kräver inte mycket motion och tid?), det är det jag kommer att se mest fram emot!
Låt dagarna gå fort nu, så vi kan få hämta hem henne...
Hoppas allt är bra med er förresten. Och God Jul på er fina ni ♥
 
 
 
Allmänt, Fitness, Life | Lyckorus, MMSPORTS, Siberian Husky, Tatueringar, Träning | |
#1 - - Siri |Diabitfit|:

Vad kul! Välkommen tillbaka :)

Svar: Taaack ;D
Jensvollen

#2 - - Nora From:

Otroligt snygg mössa!! :D

Svar: Taack :D vad glad jag blir! Hade nästan glömt bort att jag hade den haha.
Jensvollen

#3 - - Eleonora Adriana ♥:

Snygging!

Svar: Men åh tack finis <3!!
Jensvollen

#4 - - Anonym:

Många raser kräver mycket motion! Men en Husky måste vara en av de svåraste att lyckas motionera rätt och tillräckligt! Har alltid velat ha en husky men tyvärr går det inte i en liten lägenhet :(

Svar: Ja en husky kräver mer motion är de flesta raser, men det är vi beredda på också :) Lever man ett väldigt aktivt liv så funkar det mesta. Vi skulle nog aldrig skaffa en Husky om vi inte visste vad vi gett oss in på haha ;)
Jensvollen

#5 - - Linn Strömberg:

Så jäkla kul att du är tillbaka <3

Svar: Men åh vad kul att du tycker det snyggis :D <3
Jensvollen

Upp