JUL I VÅRT HUS

 
 
 Japp. En vit julgran med en svart ljusslinga. Nå otroligt vackert .... :)
Skulle egentligen ha köpt en stor grön julgran i år (såå trött på vitt nu, och sen att vi har en svart ljuslinga gör ju det hela så mycket fulare haha), men det vart aldrig av.. Det får helt enkelt bli till nästa Jul istället! En grön julgran är ju ändå finast tycker jag :)

Gud vad jag har börjat nojja mig över saker de senaste dagarna. Sen att jag har drömt hemska madrömmar flera nätter på raken om vår lilla valp har ju bara gjort det ännu jobbigare :/
Förresten om någon har lite råd och tips om valpar (som har erfarenhet), får ni gärna kommentera down below!
 
Ikväll blir det äntligen ett gympass igen, efter 2 dagars uppehåll.. Axlar och mage står på shemat. Grymt taggad!
Ibland behöver man en extra vilodag för att få tillbaka motivationen.
Hoppas ni får en super mysig torsdag / Jensvollen
 
Allmänt, Fitness, Inspiration, Life | Fitness, Gym, Jul, Julklappar, Mys, Träning, Valp | |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Tycker ni har en grymt fin gran! :)

Svar: Haha men taack då :D
Jensvollen

#2 - - ISA:

åh såg om vovven nu, så mysigt att ni ska få tillökning :))

Svar: Åh ja det ska bli heeelt jäkla underbart :D
Jensvollen

#3 - - Linn Strömberg:

Tycker eran gran är din :D

Svar: Men tack finis :*
Jensvollen

#4 - - Carolina Thoor:

Jobbigt med mardrömmar om din valp! Jag hoppas att mardrömmarna vänder, men jag vet inte riktigt vad du vill ha för tips om valpar men kan lite grann eftersom att jag är uppvuxen med hund i släkten! :)
Jätte fint med vitjulgran men håller med dig, jag skulle hellre vilja ha en grön! :D

Svar: Ja skit jobbigt :/ haha.Tack, men eller hur :D Grönt ska de vara!
Kram
Jensvollen

#5 - - borntolose.blogg.se:

Mysigt med gran, har inte bestämt mig om jag ska orka fixa vår eller inte :D

#6 - - Anonym:

Ni har ju inte valt den lättaste rasen, så ni kommer ha fullt upp :) du bör börja på någon "hundsport" för vanliga promenader i skogen räcker inte för en sådan utan den måste arbeta med huvudet också. Bor ni i lägenhet? Alaska/malamute ylar av natur så det lär ni träna bort så fort som möjligt så ni inte blir vräka =D men allt detta antar jag att du vet redan eftersom att man inte köper en sådan pass stor och krävsam hund bara sådär ;) lycka till!

Upp