HÖGTS UPP PÅ MIN VILL-HA-LISTA

1. Blonde Destroyer X-Gen Tights (pink) - HÄR / 2. Better Bodies Heavy Street Hoodie (grey) - HÄR / 3. Better Bodies Casual Printed Tee (white) - HÄR /
 
Dessa plagg ligger högst upp på min vill-ha-lista just nu. Och jag fyller ju snart år också ;) hehe...
SÅÅ JÄKLA SNYGGA. Bara måste ha dem i min träningsgarderob. Nu. Helst igår!
Allt finns såklart hos MMSPORTS

06.30 imorse vaknade av ett riktigt jävla surrande från den fetaste flugan jag någonsin sett (jag skojar inte, den var typ större än en humla). Och den vägrade bara sluta surra haha inge damp jag fick, och jag ville bara somna om. Men det gick fan inte. Inte fick jag ut den genom fönstret heller. Antar att den var alldeles för fet för de också :´)
Så ja, pigg som jag redan hade blivit av att stå och försöka få ut flugan så fick min morgon fortsätta med en skön powerwalk i morgonsolen. Perfekt att starta denna fina dag med!
 
Fashion, Fitness, Motivation | Better Bodies, Bloggsamarbete, Blonde Destroyer, Fitness, Gym, Kollage, MMSPORTS, Mode, Motivation, Träning, Träningskläder, Vill Ha Lista | |
#1 - - Linn Strömberg:

Sååå snyyyyyggt!

#2 - - Skogsraah ☾:

Snygga!

Svar: visst är dem :D kram
Jensvollen

#3 - - marina:

sv. Tack så himla mycket du! :)
Flugor kan vara grymt jobbiga! Tur vi inte har så mycket av dem här än. :)

#4 - - GoForFit:

Men åååh, så snyggt. Dreglar typ ;) Tightsen är perfect!

Svar: men eller huur ;)
Jensvollen

#5 - - Vanessa andersson:

hoodien var döö snygg :D

Svar: Visst är den :D Kramar!!
Jensvollen

#6 - - Siri |Diabitfit|:

Sjukt snygga tights :D

Upp