MITT ANDRA HEMLAND

Bild 1 - Från Eidfjord förra sommaren. Bild 2 - Stranden hos mormor. (Norge)
 
Men heej snyggingar, allt bra med er? Vet att det var ett bra tag sedan sist jag bloggade, och där tänkte jag nästan säga att det ska bli skärpning med det men icke haha - IMORGON DRAR VI NÄMLIGEN TILL NORGE!!

Så ja, med mig är det hur fint som helst faktiskt - träningen har aldrig gått bättre heller! Förutom att jag dragit på mig en jävla streckning i ljumsken från gårdagens grillfest i Svanå (men blev ett gympass idag ändå för de såklart ;)).. Så blir de när man är tävlingsinriktad! Blev både kubbspel, fotboll och sen Dunkkörragumma med ungarna som var där. Man vart ju verkligen som barn på nytt. Så jäkla kul! Och jag vann ALLA gånger också - så sista gången skulle jag ju såklart också vinna - vilket resulterade i att jag stupade i gruset och skrapade upp halva benet men fortsatte att springa som ingenting haha (kände inget då heller, vilket jag fick sota för idag istället), det var ju bara att kötta liksom. Klart jag skulle vinna, och det gjorde jag också haha :D
Riktigt lyckad kväll med skönt folk!


Och nu till saken.. Köpte en riktig vandringsryggsäck idag, så nu är man fan mer än redo för en vecka i mitt andra hemland Norge för fjällvandring, fisketurer, tältning och massa annat skoj med bae, Frida och Emil. Så jäkla taggad!
Nej, nu ska jag fortsätta att packa. Ni får ha det bäst här, så hörs vi nog imorgon igen! #Älskarnaturen#livet#Motmintoppform#osv
 
Fitness, Life, Norway | FISKETURER, FJÄLLVANDRING, Fitness, Livet, MMSPORTS, Natur bilder, Norge, Roadtrip, SEMESTER, Sommar, Träning | |
#1 - - Linn Strömberg:

Åh vad underbart!!

Svar: ja verkligen :D
Jensvollen

Upp