MORNINGCARDIO

Godmorgon alla morgonpigga läsare. Sovit gott? Jag har sovit mindre bra faktiskt. Kände att jag hade sträckt vaden igår på något konstigt sätt, så inatt vaknade jag av världens äckligaste sendrag i vaden. Fyfan vad ont det gjorde alltså. Trodde jag skulle typ avlida haha.
Men efter lite morgoncardio på cykeln så känns det faktiskt redan mycket bättre.
Nu ska jag ta och klicka mig in på MMSports - dags att fylla på lagret här hemma lite! Är grymt sugen på att köpa nya träningsplagg också...Haha ovanligt liksom. Men vi får se. Talk to you later. Puss! 
 
Fitness, Life, Motivation | Cardio, Fitness, Godmorgon, Gym, MMSPORTS, Motmintoppform, Onsdag, Tatueringar, Träning | |
#1 - - Linn Strömberg:

Sendrag är så jäkla obehagligt!

Svar: riktigt obehagligt haha :o Kram på dej finis!
Jensvollen

#2 - - Twiggy Lundberg:

Oh gush, det gör så ont att sträcka vaden! Man känner sig ju handikappad i flera dar efteråt D:

Svar: ont som fan :O Hahah eller hur!! kram på dej fina!
Jensvollen

#3 - - ISA:

DAAAAMN girl, looking good! ;)

SVAR: haha ja precis! så skönt att du håller med mig om alla märkliga mysterium på jorden, ahha! ha en superfin dag gullis

Svar: taack snygging :D Bästa <3
Jensvollen

#4 - - Siri |Diabitfit|:

Grym du är!

Svar: taaack, detsamma ju :D
Jensvollen

#5 - - Sanna Andersson:

magiskt snygg kropp !
Fy fan va jag hatar när man vaknar med sendrag och får som en attack typ hahah man fattar ju ingenting på ett par sekunder innan man fattar vart det gör ont hahaha ursch !!

Svar: men ååh tack bästa du vad söt du är!! :*Eller hur :o Gör ju såå jävla ont med sendrag haha! kram <3
Jensvollen

#6 - - Sanna Andersson:

förresten, det är inte så att du kör lite tränings och mathjälp till folk som vill komma igång och få några resultat ? * blink blink *

#7 - - Blubb Svensson:

Du är så grym!
Sendrag är fasen det värsta när man vaknar av det!

Svar: taack bästa du :D Håller verkligen med haha! kramar
Jensvollen

#8 - - MATILDA:

Men kvinna hur snygg kropp har inte du? :((

Svar: Men ååh vad söt du är!! Tusen taack bästa :D DU ÄR SNYGG!
Jensvollen

Upp