SNAPSHOTS FROM MY INSTA

Med jäkligt tunga ben imorse från gårdagens benslakt på gymmet, var det bara att bita ihop och köra milen på cykeln - Men vad gör man inte för morgoncardion liksom ;) Skönt var det efteråt iallafall, as usual.

Resten av dagen har spenderats på Erikslund en sväng, och nu ligger jag och kollar på DH (Desperate Housewives) medan det regnar ute. Får aldrig nog av den serien alltså, även fast jag har sett den säkert 5-6 gånger haha.
Om vädret är med oss så blir det grillat ikväll, och kanske ett glas rött till det. Är det sommar så är det! Ett glas rött då och då är ju bara bra för kroppen - och själen för den delen ;) right!
För mer bilder och uppdatering ---> @jensvollen 😙
| BBQ, Backattack, Body Science, Bodyfitness, Cardio, Dagens Outfit, Disciplin, Fitness, Food, Hälsa, Inspiration, Instagram, Instalately, Jensvollen, Kollage, Legday, Livsstil, MMSPORTS, Mode, Motmintoppform, Sommar | |
#1 - - ISA:

Vin ÄÄÄÄR bra för kroppen har jag hört ;) och choklad med! haah. Fan, nu blev jag vinsugen, som alltid av dina inlägg. hhaa puss snygging!!

#2 - - Linn Strömberg:

Älskar din insta!! <3
Måste verkligen ta tag i träningen, har sagt det hur länge som helst så nu är det verkligen dags för fan

#3 - - Liborius:

Alltså våfflor...SÅ gott!

#4 - - Emma Engström :

Alltså jur fin är inte du? DH är så sjukt bra! Sommaren får man spendera på bästa sätt! :D Kram

#5 - - MATILDA ROSQVIST:

Mums så gott :D Och ge mig ditt hår tack!! :*

#6 - - Brownsugar:

Snygging!

#7 - - Celine:

Jag älskar ditt hår! Har du hårförlängning eller är allt äkta?

Upp