Banan/Proteinpannkakor

Min tisdag har sett ut såhär i typ den här ordningen också - 20 minuters Cardio, frukost, powerwalk för att hämta ut mitt efterlängtade paket från MMSports (kika in senare så får ni se vad som låg i det), fotat, tillagat och ätit banan/proteinpannkakor till lunch, diskat och lagat iordning kycklingfilé till kvällens middag/lunch imorgon.
Nu är jag jävligt taggad inför dagens gympass med Marcus & Mathias. Benen ska få sig en rejäl omgång. Can't wait!!
Recept som jag oftast följer när jag ska göra bananpannkakor
2 Bananer
4 Ägg
1 Tsk Salt
+ Jag tillägger alltid 1 dl Casein från MMSports Body Science  - LÄNK
 
1. Mosa bananerna i en skål eller bunke.
2. Knäck äggen över bananerna och blanda till en smet.Tillsätt caseinet & salt.
3. Stek i het panna i smör eller olja.
 
Gott, snabbt & enkelt ;)
Fitness, Food, Recept | Bananpannkakor, Cardio, Gym, MMSPORTS, Protein, Recept, Styrketräning, Tisdag, bcaa, diet, gains, legday, lunch | |
#1 - - Linn Strömberg:

Älskar bananpannkakor! Kanske ska sno lite av brorsans proteinpulver och testa det någon dag :D
Fett tagg på att se vad du fick hem från MMSports!!

Svar: Me too :D Det gör du rätt i snygging!!
Jensvollen

#2 - - - ERICA -:

Men gud vad gott det såg ut!! :)

Kram

Svar: Det var super gött ;) kramar
Jensvollen

#3 - - ISA:

Men gud så fluffiga och goda de ser ut! hah, annat än mina så kallade bananpannkisar som blir typ äggröra. haha!

Svar: Hahah, tyckte mina blev helt platta den här gången xD Men det ska ju ändå ner i magen trots allt :D
Jensvollen

#4 - - Josefin:

men mums, vad gott :D

Svar: Riktigt gott :D
Jensvollen

Upp