Ett avklarat Axelpass

 
Tummen upp säger jag för dagens gympass! Blev ett riktigt skönt axelpass med grymt tryck, körde även ett par tunga set med jumbosquats som avslutning. Kommer att vara lagom mör i axlarna imorgon alltså haha!
Imorgon är det mage som står på träningschemat. Me like!
På tal om träningsschema... Ni vet den där Body Buildern som jag skrev om i tidigare inlägg? (han som sa att jag hade en grym kropp osv), han sa igår att han kunde hjälpa mig med träningen och fixa ett träningsschema åt mig. Hur snällt?? Så varför inte. Jag vill ju liksom komma någonstans här i livet, med träningen och bli ännu bättre. Så då får man ta hjälp utav dem bästa, så är det bara!

Får först och främst se nästa gång jag träffar på honom om han har fixat ett åt mig ;) haha.
Nej, tycker att vi tar och avrundar här faktiskt. Nu blir det lite teoriplugg sen mys med baaaeee. Puss på er fina!
 
Fashion, Fitness, Life | Axelpass, Better Bodies, Fitness, Glutes, Gym, MMSPORTS, Mode, Motivation, Träning, bodybuilder, jumbosquats, träningsschema | |
#1 - - MALIN:

Du är så himla snygg!

Svar: Men ååh taack bästa du :D Vad glad jag blir <3
Jensvollen

#2 - - Linn Strömberg:

Åh, mage är så kul att träna :D
Hur får du dina porträtt så bra??

Svar: Men visst är det :D Och sen träningsvärken dagen efter, love IT!Haha jadu... Bra fråga :D haha. Kram bästa!
Jensvollen

#3 - - Lol:

Du har pojkvän va?

Svar: Ja det har jag :) vadårå?
Jensvollen

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

vad duktig du är :D

Svar: Taack gumman :D
Jensvollen

#5 - - ISA:

hahahah nu tror han att han har en chans ;) halva inne! not. to bad for you guy!

Svar: Hahah, eller hur! Men det kan han glömma ;) ....
Jensvollen

#6 - - Jasmine:

Åh vad gött! :)

Svar: Verkligen ;) Kram
Jensvollen

Upp