FIGHTERS GETS WHAT THEY WANT.

 
Men heeej babes, hoppas ni haft en lika grym midsommar som jag har haft! Vart en riktigt lugn helg faktiskt. Riktigt skönt. Måste ju tänka på figuren också haha.
Bilder från i helgen kommer upp i ett senare tillfälle, bjuder på denna bild så länge.. Verkligen älskar min nya hårfärg! Måste även passa på att tacka för era sjukt fina kommentarer angående mitt hår. You are the best! Och svar på en fråga, nej det är inte löshår, det är mitt helt egna ;) hehe.

Min måndag började med ett jäkligt svettigt cardiopass på cykeln, 13,20 km. BOOM! Alltid lika skönt efteråt, kan ju vara den näst bästa känslan.. Och nu sitter jag och laddar upp inför dagens gympass med lite musik i lurarna. Blir ett köttigt ryggpass, och lite triceps på det. Can't wait!
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Life | Cardio, Fitness, Gym, Hair, MMSPORTS, Mode, Rygg och triceps, Taggad, Träning, midsummer | |
#1 - - myawesomedays.blogg.se:

Galet läckert. :D

Svar: Tusen tack fina du :D <3
Jensvollen

#2 - - Cajsa Lindahl:

hihi tackar..^^
hoppas du får en fortsatt bra måndag. :)

Svar: Tack så mycket, detsamma finis :*
Jensvollen

#3 - - Oslofru:

Låter som en bra start på veckan :)

Svar: Det var de verkligen :D Kram
Jensvollen

#4 - - Vanessa andersson:

jag hade det sååå kul på midsommar :D

Svar: Härligt att höra du :D Kramar
Jensvollen

#5 - - Sanna Andersson:

så galet jävla snygg !!! ;)

Svar: Åh haha vad söt du är, ska du säga snygging!! Tack bästa du :D <3
Jensvollen

#6 - - ISA:

jag vill typ slå dig för du är så snygg :( Neeeeerå!! jag vill krama dig! haha

Svar: hahah :D DUU är snygg ju!!Kramar<3
Jensvollen

#7 - - MATILDA ROSQVIST:

GUD så snygg!! :((((((

Svar: Men DUU ÄÄR DET :* <3
Jensvollen

Upp