GULD I MUN

 
Heeeej champs! Detta är vad jag åt till lunch idag. Tog en powerwalk till Ica och köpte ett gott rustikbröd. Fick bli rökt lax, ägg och flingsalt på. Alltså huuur gott?!  Var allt för länge sen jag åt en mackjävel haha. Blir mest bara på helgerna nu förtiden. Men kände för att lyxa till det lite idag. ÄLSKAR LAX!
 
De kommande helgerna händer det grejer. Såå mycket kul att se fram emot. Nu på lördag blir det bland annat en hel dag i Djurlången för fiske & grillning med pappa och hans kompis, Frida, Emil & Marcus. Och på kvällen är det bara att fräscha upp sig för en dejtnight nere på stan med god mat och bio med mitt hjärta. ÄNTLIGEN ska jag få se Jurassic World. Som jag har längtat alltså. I typ ett helt år haha. STORA förväntningar har jag nu. Någon av er som också ska se den? :)

Dags att svisha om till träningskläder. Or not. För det har jag redan på mig! Det ända jag går runt i om dagarna haha. Axlar & triceps står på schemat idag. Ha de fint. Puss
 
Fitness, Food | Axelpass, Fitness, Gym, Jurassic World, MMSPORTS, Protein, Träning, laxmacka, lunch | |
#1 - - Netti:

Jag älskar också mackor och den där låter riktigt god :-D

#2 - - Elsa Ohrås:

Jättefin blogg du har! Hoppas att du får en fortsatt bra vecka! :)

Svar: Tusen tack fina du :) Kramar
Jensvollen

#3 - - ISA:

THAT EGG! perfekt gula! haha. vad härligt att du har massa fint att se fram emot också gullis! :)

#4 - - Twiggy Lundberg:

Åh lax på macka är ju underbart gott, både rökt och gravad! Och jag har funderat på att se filmen där, men jag kommer vänta tills den släpps på internet ;)

Svar: Håller med, älskar lax :D haha. Härligt ;)
Jensvollen

#5 - - Vanessa andersson:

åhh så gott :D

Svar: jaa :D Älskar lax haha! kram fina!
Jensvollen

#6 - - Liborius:

Men åh vad gott!

Svar: det var det ;) Kram
Jensvollen

#7 - - Kohlers - Profilbloggare på Improveme:

Wow vilken lyx frukost! SJälv har jag bara druckit en kaffe än så länge, så tråkigt... haha

Hos mig kan du vinna en sprillans ny polaroidkamera, hur nice är inte det? Du behöver bara lägga upp en valfrig bild på instagram och lägga upp en hashtag så är du med. Lycka till! :D

Svar: Haha, kaffe e fint de med ;)
Jensvollen

Upp