@Jensvollen



Hallå mina fina. Slänger upp lite inspirerande bilder från mitt insta-konto såhär dagen till ära. @Jensvollen
Idag vaknade jag upp med tidernas träningsvärk i benen från gårdagens mosiga benpass med syster. Fysatan vad jumbosquatsen och benpressen tog bra. Jäkligt grymt tryck man fick till! Alltså är det bara jag som verkligen ÄLSKAR träningsvärk? haha. Såå skönt. Då känns det att man lever ;)

Imorse vart det både cardio och lite mage. Och nu inväntas dagens 2:a träningspass. Rygg & tricpes it is!
Men först, ska jag hämta ut ett efterlängtat paket! Och jag säger bara, shoes, shoes, shoes ...
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Food, Instagram, Life | Cardio, Dagens mat, Fitness, Gym, Instagram, Instalately, Kollage, Legday, MMSPORTS, Natur bilder, Paket, Selfie, Sommar, Tatueringar, Träning | |
#1 - - mattefitness:

Grymt inspirerande! Tack för motivationen.

Svar: Härligt att du tyckte det :D Så lite så!
Jensvollen

#2 - - Johanna Utterberg:

Vilka fina bilder du har på instagram! :) Härligt med träningsvärk!!

sv: håller med, kyckling är så himla gott!! Förstår att du inte tröttnar på det! :D

Upp