MIDSOMMARKLÄNNINGEN

 
1. Spetsklänning med öppen rygg - HÄR / 2. Singoallaklänning - HÄR / 3. Spetsklänning - HÄR /
4. Fodralklänning i mesh & spets - HÄR / 5. Mönstrad fodralklänning - HÄR / 6. Chiffongklänning - HÄR
 

Som alla vet så ligger midsommar bara runt hörnet nu. Det är ju inte långt kvar alls! Får nästan lite små panik av att bara tänka på det haha. Har ingen jäkla aning om vad som händer (det lutar mot Ramnäs) eller vad jag ska ha på mig.
Om ni som jag, också känner er lite stressade inför klädvalet, så tycker jag ni borde spana in dessa 6 fina klänningar som jag har plockat ihop till er (och mig). Förra midsommar hade jag en blå maxiklänning. Men i år känner jag faktiskt för att köra på en vit fodralklänning med spets, och helst öppen rygg.. 
Vitt hör ju ändå midsommaren till, right?
Blev riktigt sugen på någon av dessa vita drömmar. Vilket gillade ni bäst? :)
 
Fashion, Inspiration | Midsommar, Midsommarklänning, Mode, Nelly.com, Party, Sommar, Tips, midsommarafton, vita drömmar | |
#1 - - Twiggy Lundberg:

1an och 6an :D

Svar: Dem är riktigt snygga :D
Jensvollen

#2 - - Sandra Ajax:

Så fina klänningar! Jag kan inte välja, haha. Hoppas du hittar en du gillar! :)

Svar: Tusen tack! Det går ändå framåt och jag har en stund till på mig att träna ;) Kram!

Svar: Visst är dem! Kan knappt välja själv :D haha. Tack fina du <3 Kram
Jensvollen

#3 - - Siri |Diabitfit|:

Helt glömt bort att det är midsommar snart, haha! Tycker 6an var snyggast =)

Svar: Haha, ja men det går ju så himla fort nu :D Kramar
Jensvollen

#4 - - swedicandy.blogg.se:

Hur skall man kunna hoppa som små grodor med sådana klänningar? D:

Upp