MONDAY MORNING

 
Min morgon startades på allra bästa sett - 11 km cardio på träningscykeln. Och sen denna goda frukost på det!
Efter hård träning 12 dagar på raken kände jag att kroppen började att säga ifrån.. Så i helgen har jag bara vilat upp mig (så gott jag har kunnat), ätit god mat och bara mått! Det var nog ganska behövligt med 2 vilodagar efter att ha tränat såpass intensivt i nästan 2 veckor haha. Alltså förstår egentligen inte hur jag orkade det. Men dagarna bara flög förbi och jag bara körde på liksom utan att tänka mig för. Hade så sjukt mycket energi varje dag!
 
Men nu är det äntligen måndag igen hörrni, och jag är så grymt pepp inför denna vecka som är fullt av inplanerade gympass och sen har jag en frisörtid att se fram emot också. Sådär lagom innan midsommarfirandet!
Kommer bli en grym vecka for sure! Hoppas ni också haft en bra start på denna vecka champs, puss.
 
Fitness, Food, Interior, Motivation | Cardio, Disciplin, Fitness, Inredning, Kaffe, MMSPORTS, Motivation, Sommar, Träning, frukost, jordgubbar, kvarg, morgoncardio | |
#1 - - Josefin:

Åh, ser så gott ut :)

Svar: Det var det också :D Kram
Jensvollen

#2 - - ISA:

ÅH! måndagspepp!! hur ska du klippa dig? Big change? :D

SVAR: Tack vännen, det blev mycket bättre av att komma dit och träffa lite folk! :)
Sitter med dagens första kaffe nu, LOVE IT! haha, min drog for real. Hoppas din vecka också blir jättebra, du är så jäkla härlig!

Svar: Haha, det får du se imorgon ;) ...Så bra gumman! Ah kaffe är fan bra beroendeframkallande alltså :D Kramar!
Jensvollen

#3 - - Netti:

Det är bra att du vilade upp dig så kroppen fick återhämta sig. Vilken god frulle du har ätit :-D

Svar: Ja men vekrligen, det behövdes :D Det var super gott! Kram snygging!
Jensvollen

#4 - - Kajsa-Stina:

Åh så himla härligt att starta dagen med en skön känsla inombords och ett härligt träningspass på det! Så underbart att vakna peppad och känna sig redo inför en ny vecka. Och din frukost såg ju himmelskt god ut alltså! Den skulle jag mer än gärna hugga in på hihi! Frukostälskaren som jag är <3

Skönt med ett par vilodagar nu i helgen så du kunnat återhämta dig så gott du kunnat. Men jag är imponerad utav din energi du besitter då du orkar träna såpass mycket i så många dagar i sträck! Själv så är jag trött för jämnan känns det som haha.. Men idag mår jag bra och känner mig pigg tack o lov :)

Så himla kul med massa roliga saker inplanerade nu i veckan och vad spännande med ett frisörbesök! Väntar med spänning på resultatet hihi :*

Jag önskar dig en fin dag och hoppas din goa känsla för hålla i sig hela dagen lång <3<3

Svar: Men åh tusen tack gumman! Guud vad glad jag blir :*Låter riktigt härligt! Tack detsamma, hopas du också får en grymt underbar vecka fina du :) <3
Jensvollen

#5 - - N:

Åh vad gott!

Svar: Det var super gött ;) Kram
Jensvollen

#6 - - Siri |Diabitfit|:

Låter ju helt underbart! :D

Svar: Ja :D Kram
Jensvollen

#7 - - Bea:

Åh vilken god frukost! Hoppas du får en helt underbar vecka :)

Svar: Men åh tack fina :D Detsamma! Kramar
Jensvollen

#8 - - Pauline:

härligt!

Upp