Ny Frisörtid!

 
Långt. Slitet. Och världens utväxt. Som ska väck dagen innan Midsommar. Så blir det när man inte har färgat eller klippt det på 1-2 år haha.. Kan inte vara mer glad, att jag får det fixat lagom till Midsommar av den bästa frisören!!
Jag hade ju en frisörtid den 1 Juni som ni alla vet. Men jag fick boka om den pga vissa saker.. Men snart så!
Vet exakt hur jag vill ha det nu också. Men det får ni se sen när det är klart. Den som väntar på något gott... ;)
 
Efter cardion imorse har jag bara tagit det lugnt faktiskt. Legat ute på balkongen mestadels av dagen och förbättrat på brännan lite. Och det tar sig! Typ helt svart på magen nu alltså. Det verkar ta mest där också haha. Fint liksom..
Nej, ta och börja tagga till inför dagens gympass med Marcus & Frida. Tror det lutar mot ben & rumpa.
Kika in senare så ska ni få tips på klänningar inför Midsommar! Inte långt kvar nu hörrni... Puss
 
Allmänt, Fashion, Fitness | Better Bodies, Fitness, Hår, MMSPORTS, Midsommar, Mode, Slitet hår, Sommar, frisyr, frisörtid, ombre | |
#1 - - Sanna Andersson:

Shit va spännande att se vad du hittar på med ditt vackra hår !!!

Svar: Jaaa förstår det :D haha. Tycker jag med!
Jensvollen

#2 - - Sanna Andersson:

Shit va spännande att se vad du hittar på med ditt vackra hår !!!

#3 - - Elin Gåhlin:

Åh vad härligt! Bli riktig sommarfin!:)

Svar: Ååh jaaa verkligen :D kram snygging!
Jensvollen

#4 - - Twiggy Lundberg:

WOW, är allt de där ditt riktiga hår? :O

Svar: yes det är mitt riktiga hår ;) haha
Jensvollen

#5 - - princessmelis.com:

Såååå söt du är :)

Upp