NYTT I SKOHYLLAN

 
 
Men hej finisar! Kom ju på att jag hade lovat er igår att visa er mina nya skor, vilket jag nästan höll på att glömma bort såklart haha.. Typiskt mig!

Iallafall, here they are - mina ny bebisar. Heelt kär i båda. Tänkte faktiskt köpa ankle bootsen i vintras inne på scorett, men det blev liksom aldrig av. Så nu när de hade erbjudandet "Ta 2 För 1", så var jag ju bara tvungen att leta efter dessa. Dock så fanns inte min storlek i butiken såklart.. Men jag gav inte upp, utan gick in på deras online sida och hitta min storlek på en gång! Huuur bra!?
Alltså fick jag båda par skorna för 1100 spänn! Så det var ju liksom som taget haha. Måste nog ha varit det bästa skoerbjudanet Scorett någonsin har haft!?
Tydligen så har dem fortfarande detta insane erbjudandet, så skynda fynda --> www.Scorett.se
 
Nu blir det äntligen lite kladdis med hjärtat och mys i soffan. Rätt ut i axlarna & absen ;) Puss
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Inspiration | Fitness, Gym, Mode, New In, Nike Free, Nytt, Scorett, Skor, Träning, ankle boots, träningsskor | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med lite nytt! :)

Svar: Riktigt härligt :) kram
Jensvollen

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med lite nytt! :)

#3 - - ISA:

SUPERFINA! lite kontrast mellan de två, haha! bästa av två världar :D

Svar: Men eller hur :D love it! Kramar
Jensvollen

#4 - - N:

Jättesnygga!!

Svar: Taack :D
Jensvollen

#5 - - Celine:

Snygga!

Svar: Visst är dem :D kram
Jensvollen

#6 - - Vanessa andersson:

Åh så snygga!! :D

Svar: Taack fina :D älskar dem! Kramar
Jensvollen

#7 - - Sanna Andersson:

shit va snygga !!
Och grymt kul att göra ett sånt fynd, kanonerbjudande ju !

Glad midsommar på dig snygging !!! <3

Svar: Men eller hur, och tack så mycket :D detsamma snygging! <3
Jensvollen

Upp