NYTT PR I BENPRESS!

 
Hej på er. Allt bra med er? Med mig är det bara fint. Satte nytt PR i benpressen igår, 180 kg! Så ja, jag är fan jävligt glad just nu haha. Börjar närma mig 200 strecket sakta men säkert ;) Funderar faktiskt starkt på att börja tävla inom en snar framtid, för det har väl alltid varit drömmen liksom. Så man kanske borde ta och fixa sig en coach.. Om någon vet en riktigt duktig träningscoach här i Västerås trakten så får ni gärna hojta till!

Den här dagen började med frukost i sängen framför Gossip Girl, sen blev det en vända till solariumet. Vilket var såå skönt. Piggar ju alltid upp en i det här tråkiga vädret, right! Usch vad jag börjar hata den svenska sommaren mer och mer. Om det ska fortsätta vara sånt här pissväder kommer jag fan att boka en sista minuten snart alltså.. Får hålla tummarna för att det vänder. Vore ju najs med lite sol och värme under Cityfestivalen iallafall!

Nej, ta och fota lite mer nu sen ta en pwo och tagga till inför ett grymt gympass. Ni får ha de så fint så länge, puss.
 
Fitness, Life, Motivation | CITY FESTIVALEN, Fitness, Gym, MMSPORTS, Mode, Motivation, Motmintoppform, PR,, Träning, benpress, syrener, västerås | |
#1 - - borntolose.blogg.se:

180 kg är fan inte illa pinkat! You go girl! :D

Svar: haha taack :D vad glad jag blir! Kramar
Jensvollen

Upp