Tapas & Jurassic World

 
Efter fisket igår, hade jag och min fina sambo dejtnight. Först blev det lite rödvin och god mat på Vardagsrum. Så himla mysigt! Och det var första gången jag åt tapas. Och verkligen inte sista gången. Riktigt gott!
Efter det var det äntligen dags för oss att se den efterlängtande Jurassic World. Alltså herreeeguuud vilken film. Ett stort fan som man är av Jurassic Park trilogin så har jag sett fram emot den här filmen i över ett år, och mina förväntningar var skyhöga!
Eftersom den nyss hade biopremiär, och det finns säkert många som inte har sett den än. Tänker jag såklart inte spoila något för er ;)

Jurassic World är lätt den bästa filmen jag sett på jävligt länge. Jag satt verkligen på helspänn genom hela filmen. Tror fan att jag nästan klämde sönder Marcus hand där några gånger alltså haha. SÅ. GRYMT. MÄKTIG.
Om ni fortfarande inte har sett den än (och tänker se den someday), måste ni se den på bio. Så är det bara. Det är en film man SKA se på bio. Sååå sjukt bra!
 
10/10 får den. No doubts!
 
Allmänt, Fashion, Food, Life | Jurassic World, Kärlek, Mode, Mys, Tapas, Träning, Vardagsrum, bio, datenight, rödvin | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Gott :)

Svar: Det var sååå gott :D Kram
Jensvollen

#2 - - Netti:

Åh den där filmen måste jag bara se :-D

Svar: Det tycker jag verkligen! Den var sååå jävla grym alltså :D Kramar
Jensvollen

#3 - - ISA:

Jag TROR jag likear tapasbilden mer än filmen! Inte min genre ;) men fint att ni hade det mysigt gullis!

#4 - - Sara:

Måste se den filmen alltså :)

Svar: Det tycker jag verkligen, sååå sevärd :D Kramar
Jensvollen

#5 - - Annelie:

kul att filmen var så bra! :)

Svar: Verkligen, den var grym :D Kram
Jensvollen

#6 - - Twiggy Lundberg:

Åh har bara hört bra om den filmen! Men jag har tyvärr aldrig fattat intresse nog att se de tidigare :O

Upp