TVÅ SKOPAKET

 
Men kolla här vad jag hämtade ut idag på posten! Beställde dem i fredags eftermiddag, så det gick jädrans fort måste jag säga. Skönt. Får då kan jag använda det ena paret på midsommar, vilket också var lite tanken haha. Sååå himla nöjd med båda två. Var lite rädd för att Nike skorna skulle vara för små, men de satt verkligen helt perfekt!
Det är faktiskt nackdelen med att beställa ett par skor på nätet, man vet ju aldrig om de kommer att sitta bra. Och med mina fötter, blir allt med skor lite svårare... Så jag är jäkligt glad alltså!

Men vill ni se vad som ligger i kartongerna får ni helt enkelt kika in igen imorgon ;) Spännande va, hehe!
Och btw, gympasset gick sjukt bra. Blev ca 1,5 triceps & ryggslakt!
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Inspiration | Fitness, Gym, Mode, New In, Nike Free, Paket, Scorett, Skor, TIAMO, Träning | |
#1 - - JUNITJEJ:

Vilka trevliga paket!

#2 - - Sanna Andersson:

ÄLSKAR paket ;)
Ska bli svinkul och se vad du har köpt för snygga dojjor =)

Svar: Me too :D Bland det roligaste som finns är ju att öppna paket ;) haha. Kram på dig snygging!
Jensvollen

#3 - - Emma:

Kan ickså tycka det är lite svårt att beställa skor från nätet eftersom man inte vet om de kommer passa! Men skönt att Nike skorna gjorde det :D spännande att se!

Svar: Men eller hur! Båda skorna passade sjuukt bra :D Kram
Jensvollen

#4 - - ISA:

vilken lycka med paket, även om man köpt dem själv! haha och vilken cliffhanger med innehållet.. ;)

Svar: Hahah I know ;)
Jensvollen

Upp