WINE & BBQ

 
Hela 6 veckor utan en droppe alkohol idag. Tummen upp för det säger jag bara! Gud vad jag har saknat att ta ett glas rött på en fredagskväll, det är ju bara för avslappnande på något sätt. Eller är det bara jag som tycker det haha?
Men idag sörrni, efter ett grymt rygg & bicepspass drog jag och M iväg till Ica Maxi och inhandlade massa gott. I skrivandets stund sitter jag och sippar på ett glas rött i väntan på grillat nötkött. Amarone vin som älskling överraskade mig med förr idag när han kom hem från jobbet. Det vinet alltså. Top notch ;) Det förtjänar vi!

Nej, nu blir det grillat och lite mer vin. Myskväll på balkongen all night long med baaaee, och sen skräckis på det. Hoppas ni får en grym mysig fredag snyggingar. Puss
 
Fashion, Fitness, Food | BBQ, Dagens, Dagens mat, Fitness, Gym, INK, Mode, Sommar outfit, Tatueringar, alkohol, grillat, ryggpass | |
#1 - - Linn Strömberg:

Jag är ju minderårig så får ju inte dricka alkohol, men har smakat vin och tycker det är så usch. Det kommer väl med tiden antar jag ;)

Svar: Tro mig, man lär sig att tycka om rödvin ;) I början innan jag lärde mig att tycka om det så blandade jag faktiskt ut rött vin med cola och is :D haha. As gott!
Jensvollen

#2 - - ISA:

haha du är INTE ensam om att se vin som avslappnande. Haha. Älskar alkohol <3<3 Låter som en optimal kväll snygging!

#3 - - Emma:

Duktig du är som klarade dig så länge ifrån alkohol! Så gott med grillat och lite vin kan du ju allt förtjäna ;D

Svar: Men åh taack :D Haha det var fan inte lätt till en början, men efter några veckor så! Kramar!
Jensvollen

#4 - - MATILDA ROSQVIST:

Så duktig! Jag tycker alkohol är skit! Snygg är du också! :)

Svar: Tack finis :* Kram på dej snygging!
Jensvollen

#5 - - Siri |Diabitfit|:

Duktigt att klara dig utan så pass länge! =)

Svar: Taack :D Känner mig lite stolt haha!
Jensvollen

#6 - - Elin:

usch vad hemskt utan alkohol. Inte för att jag dricker för mycket, delar på två vinflaskor per kväll på fredagar och lördagar (med mamma och pappa). Sen vissa helger en Baileys i kaffet. Men utan det där rödvinet till hjortfilén, fy vad trist. För sällskaps skull och för avkopplings skull är ju alkohol nyttigt.

Det är ju det. Man sitter där och ångrar sig. Vältrar sig i ångest över alla idiotiska val. Tills jag inser att att jag faktiskt inte direkt väljer. Vägen är redan utstakad och tills jag i tid inser vad fan det leder till så sitter jag där. Men en dag kommer jag ju fram till något annat.
kramar

Svar: Jag håller faktiskt med, väldigt tråkigt utan någon alkohol alls. Iallafall när det kommer till rödvin som är så gott till maten ;)Det kommer du absolut att göra! Styrkekramar till dig fina du <3
Jensvollen

Upp