NATURENS KRAFT

 
Vad passar inte bättre än lite härlig inredningsinspiration iform av tidningen PLAZA INTERIÖR denna regniga måndag? Och sen kaffe på det såklart i min favorit mugg från Norge. Ska även planera in veckans träning .
Åh vet ni vad som händer på fredag förresten? Min fina sambo fyller 23 år! Och jag har planerat in världens mysigaste dag för honom och mig. Har bokat relaxavdelningen på Happy Island i 2 timmar, och då får man tillgång till bubbelpoolen, mysig lounge, bastu, bar med kyl & frys, sminkavdelning, tv, dubbeldusch etcetera. Huur underbart?? Och efter det blir det mysmiddag och vin nere på stan ♥
Fashion, Inspiration, Interior, Life | Birthday, Happy Island, Magazine, Måndag, Plaza Interiör, inspo | |
#1 - - Viktoria Eriksson:

mysigt! fina bilder :) bra inspo :)

Svar: Tusen tack fina! Kram
Jensvollen

#2 - - Linn Strömberg:

Åh så gott med kaffe! Dricker det alldeles för lite

Svar: Ja det är ju bara föör gott! Jag dricker nästan alldeles för mycket istället ;) haha
Jensvollen

#3 - - Caroline:

Bästa tidningen! :-)

Svar: Verkligen :) !
Jensvollen

#4 - - Skogsraah ☾:

Låter ju som en grym födelsedagspresent :)

Svar: Vad kul att höra :D Hoppas du får en toppen dag fina! Kramar
Jensvollen

#5 - - Linnéa Alpsten:

Otroligt fin kalender/dagbok :)

Svar: Tack :D
Jensvollen

#6 - - Sriwanna Salomonsson:

Vilken fin kalender! Varifrån?

Svar: Visst är den! Den är ifrån Akademinbokhandeln :) Kramar!
Jensvollen

Upp