160 kg

Dagens frukost bestod av: Lindahls kvarg Jordgubb & rabarber (sjuukt god!), ½ banan och 1 surdegsknäcke nedsmulat + 1 ägg & Bcaa drink med cola smak - Från MMSPORTS (länk)
 
Godmorgon champs. Min morgon började i vanlig ordning med ett grymt svettigt cardiopass! 11.20 km blev de idag. Med tidernas träningsvärk i låren från gårdagens benpass så gick det lite trögt till en början, men sen så var man igång. Tog förresten 160 kg i benpressen igår!! Känns jävligt grymt måste jag säga. Och sen måste jag bara berätta om en sak som hände på gymmet igår...
 
En bodybuilder kom fram till mig och började prata lite när jag var på benpressen. Han frågade om jag tävlade, och jag sa nej, men att jag skulle vilja börja tävla osv. Och då sa han att han kunde hjälpa mig. Sen kom vi in på något annat, och sen sa han att jag hade en jävligt bra kropp, och att han skulle ha bjudit ut mig om jag inte hade haft pojkvän. Alltså herreguuuud. Var bara tvungen att skriva av mig det här. Har fortfarande inte smält det riktigt haha! Alltid kul med komplimanger från personer som man ser upp till inom fitnessvärlden om jag säger så ;)  Nu blir det lunch och uppladdning inför dagens gympass!
 
Fitness, Food, Life, Motivation | Bodyfitness, Cardio, Fitness, Gym, MMSPORTS, Träning, benpress, bodybuilder, frukost, motivation | |
#1 - - Netti:

Vad roligt att du träffade en sådan trevlig snubbe på gymmet och jag trodde du fick sådana komplimanger dagligen? Du är ju skitsnygg :D

Svar: Haha ja men verkligen :D Tusen tack bästa <3 kramar!!
Jensvollen

#2 - - Sanna Andersson:

du vet att jag skrev en gång att när jag går in på din sida så kommer jag till en annan, nu hände det igen.....jag kommer hit https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=a47948e9e46a5bbf&id=documents&resid=A47948E9E46A5BBF%21159&app=WordPdf&authkey=!AKRFEskxwrgchxs&&wdPreviousSession=b8b3dd24-a57f-45ac-9c13-05e133a9e347&wdHCRedir=1

Svar: Hm fan vad skumt :/ Konstigt att ingen annan har sagt något... Kanske bara är så för dig? :( Kram
Jensvollen

#3 - - ISA:

jääävla god frullemix du!
och klart han raggade på dig, puman på gymmet liksom. haha! riktigt bra raggmiljö gymmet faktiskt. SÅ avspänt :D

Svar: hahah men taack underbara du :D Alltså blir såå sjukt glad av dina fina kommentarer <3Men eller hur ;) Men man är ju upptagen trotsallt... hehe
Jensvollen

#4 - - Linn Strömberg:

160kg i benpress? Driver du med mig eller?!

Svar: Hahha :D
Jensvollen

#5 - - Jasmine:

Åh vad kul att få en sådan komplimang! :)

Svar: Som fan :D haha
Jensvollen

#6 - - MATILDA ROSQVIST:

Alltid kul med såna komplimanger :D

Svar: Ja men eller hur :D
Jensvollen

#7 - - Siri |Diabitfit|:

Sjukt kul med komplimanger :D

Svar: Verkligen :D man blir ju så sjuuk glad resten av dagen sen haha!
Jensvollen

Upp