En Helsvart Outfit

Kimono - HÄR / Mesh Top - HÄR / Ryggsäck - HÄR / Iphone skal - HÄR / Jeffrey Campbell Ankle Boots - HÄR /  Jeans - HÄR
 
Godmorgon solstrålar. Då var det måndag igen då och skitväder som vanligt. Så jag tycker vi kickar igång denna vecka med en snygg outfit, helt i svart. Matchar vädret lite grann också hehe.
Med lite färg på huden i sommar, ett par svarta high waisted jeans, en mesh crop top, ett par slitna ankle boots och en mysig kimono över axlarna, kan inget gå fel - Att matcha svarta plagg i olika material är så himla snyggt!
Till denna outfit skulle jag köra på en mer "nude-look" och håret uppsatt i en slarvig frisyr!
 
Min morgon startades som vanligt med ett cardiopass på träningscykeln. 10.10 km blev det för att vara exakt.
Har precis avnjutit lite frukost, och nu ska jag ta och söka jobb, diska och fixa några bilder. Stay tuned för tatueringsinlägget jag skrev om igår ;)
Hoppas ni får en mysig måndag i regnrusket. Puss!
 
Fashion | Cardio, Inspiration, Jeffrey Campbell, Kimono, Kollage, Mode, Måndag, NARS, Outfit, Träning, mesh, svart outfit | |
#1 - - Linn Strömberg:

Så snygg kimono!

#2 - - MALIN:

Helsvart slutar jag minsann aldrig tröttna på! Snyggt!

Svar: Inte jag heller ;) haha
Jensvollen

#3 - - Emma:

Jättesnyggt! Är verkligen en person som nästan alltid klär mig i svart :)

Upp