Endorfiner så det räcker & blir över

 
 
Jäklar. Nu känner jag mig fan duktig haha. Här kommer ett par To-Do´s som jag redan kan bocka av:
 
•Cardio innan frukost (12 km på träningscykeln) - CHECK!
•25 Minuters solning - CHECK!
•Söka 2 jobb - CHECK!
 
Nu återstår det roligaste på hela dagen - ett grymt gympass på Bellevue. Mage & axlar står på schemat, can´t wait!
Alltså guud vad jag älskar det här! Träning är FAN det bästa som finns, har alltid varit och kommer alltid att vara. Har aldrig känt mig starkare än vad jag gör just nu. Bara älskar den känslan. När man liksom känner sig helt oövervinnerlig. Är sjukt motiverad och peppad till att bli ännu bättre på det jag gör! ÄLSKAR min livsstil!
Härlig dag, när endorfinerna bara sprutar. Hoppas ni får en underbar dag fina ni, puss.
 
 
Fashion, Fitness, Motivation | Bellevue, Body Science, Cardio, Disciplin, Endorfiner, Fitness, Gym, Lycka, MMSPORTS, Motivation, Solarium, Träning, diet | |
#1 - - Matilda:

Låter som en produktiv dag :D

Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i en tävling (jag tävlar om en malene birger väska) Det enda du behöver göra är att kommentera här: http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/matilda-wikblom
Tack på förhand <3

Svar: Det var det verkligen :D haha.Absolut finis! Kram<3
Jensvollen

#2 - - Netti:

Det är verkligen härligt att få saker gjort som man behöver göra :D

Svar: Ja verkligen, riktigt skönt :D
Jensvollen

#3 - - linah:

fin du är!

Svar: tack snälla du :) Kram
Jensvollen

#4 - - Twiggy Lundberg:

Vad skönt att känna så! Jag hoppas jag får upp motivationen snart. Är överviktig och onöjd med min kropp som F A N (men gillar att träna, har bara supersvårt att hitta motivation) och vill gå ner i vikt men som sagt, noll motivation! :(

Svar: Den känslan slår det mesta :D Okej, hm inte ska du känna så! Du är sjukt vacker som du är! Men visst kan det vara svårt när man inte har någon motivation och man vill verkligen träna..
Tänkt dig hur du kommer att må efter ett träningspass, hur skön den känslan är att man har genomfört ett riktigt grymt pass! Gör du det, kommer du garanterat vilja träna igen, och se fram emot nästa träningspass :) Kram
Jensvollen

#5 - - ISA:

vilken effektiv dag! och SÅ jäkla härligt att du hittat något som ger sådan lycka <3

Svar: Men verkligen, älskar sådana dagar :D haha. Tack bästa du <3!!
Jensvollen

#6 - - Linn Strömberg:

Så jäkla bra du är!

Svar: Tack bästa :D glad jag blir! kramar
Jensvollen

#7 - - Cajsa Lindahl:

verkar som om du fått lite gjort idag. :) härligt! ;-)

Svar: skönt som fan :D kram
Jensvollen

#8 - - Sanna Andersson:

vad är det för jobb du skulle vilja ha om du får drömma helt fritt ? Vad är ditt drömjobb ?

Svar: Om jag ska vara helt ärlig, så är det något jag fortfarande går runt och funderar på.. Har ingen aning faktiskt vad jag vill bli.. :/ Men om jag får drömma helt fritt så skulle jag vilja jobba med djur. Så, djurvårdare vore något :D
Vad är ditt drömjobb snygging? Kramar
Jensvollen

#9 - - Annelie:

fyyy så grym du är! :D

Svar: Men ååh taack snygging :D kramar
Jensvollen

#10 - - Jasmine:

SKönt att kunna boka av lite på "att-göra-listan", och gött med ett gympass!

Svar: Riktigt skönt :D Kramar
Jensvollen

#11 - - Malin Carlsson:

Snygg du är!!:)

Svar: men åh tack snygging :D
Jensvollen

#12 - - Sanna Andersson:

jag har alltid drömt om att jobba som sångerska, men annars så är det med djur eller barn

Upp