IN MY MIND .


Hur mycket jag vill ha ett husdjur. En Siberian Husky skulle vara drömmen! Jag känner verkligen att det är något som saknas i mitt liv, och det är faktiskt ett husdjur..
Äventyr. Alla sommarens härliga äventyr. Guud vad jag längtar. Kommer hända så himla mycket kul. Längtar lite speciellt till våran Norgeresa, genom fjordarna. Magiskt kommer det att bli!
Håret. Har tid hos frisören den 1 juni. Och jag kan inte sluta tänka på hur fan jag vill ha mitt hår haha. Ska bli så skönt att få det fräscht och fint inför sommaren.
 
Inspiration, Life | Fjord, Inspiration, Längtan, Mode, Norge, Saknad, Siberian Husky, Sommar, Träning, frisyr, roadtrip, äventyr | |
#1 - - Blubb Svensson:

Huskys är den bästa rasen någonsin! <3

Svar: Ja, kan vara världens finaste hundras!! <3
Jensvollen

#2 - - Nathalie Hellquist:

Siberian husky och alaskan malamute är nog två av dem finaste raserna som finns!

Längtar också efter äventyr samt att få håret fixat, men pengar krävs hehe :)

Fint collage!

Svar: Måste verkligen hålla med dig! Världens finare hundraser!!
Ja det är ju pengar som krävs :/ tuur man får tillbaka på skatten sen ;) haha.
Tusen tack finis! Kram
Jensvollen

#3 - - milina.blogg.se:

Nice att förändra håret lite! :)

Svar: Ja det ska bli riktigt skön :)
Jensvollen

#4 - - Nelly:

Siberian Huskys är ju hur söta som helst! Fin blogg :)

#5 - - ISA:

Måste också till frippan, haha. Så less på mitt hår just nu! ;)

#6 - - Caroline Blomberg:

Det är verkligen så härligt att fräscha upp håret hos frisören!

#7 - - Celine:

Vill också ha ett husdjur, alltid velat ha ett :/

#8 - - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Åh men vilka härliga bilder! :)

Upp