MMSPORTS WANTIES

Better Bodies Grunge Tights - HÄR / MMSports ONE Athletic Hoodie - HÄR / Better Bodies Cap - HÄR /
Better Bodies Gym Gloves - HÄR /
 
Hej babes. Alltså wow, igår gick statistiken på besökare upp rejält här. Så himla kul. Och tusen tack för alla era fina kommentarer ♥
Drog en solning imorse hos frissan som bor ungefär 300 m ifrån mig. Nya rör hade hon fått också. Lyxigt värre. Första solningen på flera månader, och det tog jäkligt bra. Känns att Melanotanet har kickat in ;) haha. Har mått lite små illa de senaste två dygnen, men det går nog över snart. Gå in på min insta @Jensvollen, om ni vill se hur mycket första solningen tog. Tänk er efter 3 solningar till. Då är man väl pepparkaka!
 
Anyways, tänkt idag tipsa er om lite snygga träningskläder. Som också just nu ligger högst upp på min "vill-ha-lista". Att nya träningsplagg kan göra så mycket för motivationen. Jag blir alltid grymt taggad när jag har på mig något nytt på gymmet som jag känner mig riktigt bekväm i. Så om ni saknar träningsmotivationen eller bara vill känna er allmänt snygga på gymmet, tycker jag att ni ska ta er in hos MMSports och kika runt :)
Nu ska jag ta och ladda upp inför dagens gympass. Axlar och triceps it is!
 
Fashion, Fitness, Motivation | Barbiedrogen, Better Bodies, Fitness, Gym, MMSPORTS, Melanotan, Mode, Tips, Träning, Träningskläder | |
#1 - - Linn Strömberg:

Härligt att bli brun nu när vädret är så ruskigt!
Och så himla snygga träningstights!

#2 - - Liborius:

kul när statistiken ökar!

#3 - - Lina - my art & my life:

ooh want those too! skulle inte tacka nej till de kläderna!

#4 - - Netti:

Åh vilka snygga träningskläder och vad roligt att du får många besökare för det är du värd :-D

#5 - - Jasmine:

Himla snygga och kul med många besökare! :)

#6 - - Nathalie Hellquist:

OMG dem där tightsen! Waaaow me want!
Blir nog en ny tränings outfit för mig snart hehe :)


Förstår att statistiken ökat, Bästa bloggen ju :D hehe
Du är grym! :D

Svar: Helt rätt :D För mig med haha! Men ååh wow taack bästa :D Glad du gör mig!! Kramar
Jensvollen

Upp