Ny Träningsvecka

 
Hej mina sötnosar. Här lyser jag med min frånvaro på bloggen, men ni går in ändå och läser och kommenterar. Fina ni är!!
Jaha, en ny vecka igen då. Med nya möjligheter! Och därmed börjar en ny, rolig träningsvecka att se fram emot.
Förra veckan blev det en hel del gym för min del. Hela 7 träningsdagar på raken, med både cardio och styrkepass var dag. Inte undra på att jag var helt slut i lördags hehe. Så det var faktiskt ganska behövligt med en vilodag igår. Råkade till och med somna vid 16.00 igår och vaknade upp 19.30!! Nu är jag nästan lite föör utvilad istället hahah.
 
Hoppas ni också är utvilade efter helgen och redo inför en ny härlig träningsvecka!
Legday today. I´m sooo ready. Bring it ;) Vad ska ni köra för kul idag då?
 
Fashion, Fitness, Motivation | Disciplin, Fitness, Gym, Inspiration, MMSPORTS, Mode, Motivation, Måndag, Träning, diet, legday | |
#1 - - MALIN:

Gud vad snygg du är!

#2 - - ISA:

Jag har minsann kikat in här! Men nu är snyggingen tillbaks, haha! ;D ha en kalasbra vecka <3

#3 - - MALIN:

Har förresten kört igång en tävling på bloggen där man kan vinna ett presentkort hos Jane Kønig värt 1000 kr :) Var gärna med! Kram

#4 - - Netti:

Vad härligt att vara så utvilad och vilken snygg bild på dig :D

#5 - - Sanna Andersson:

fan va grym du är !

När jag kommer hem från semestern så vill jag fan oxå bli sådär duktig som du är på att träna och vara igång ;) har ingen aning om va fan jag ska göra men jag ska verkligen försöka !

Du är en förebild !! <3

Svar: Men ååh vad söt du är! Du anar inte vad glad jag blir <3 Kul att man inspirerar någon iallafall :D Kram på dig fina du!!
Jensvollen

#6 - - Grodan:

Snygg brud! :D

Svar: men taack :D
Jensvollen

#7 - - Twiggy Lundberg:

Vilken grym blogg du har! :D

Svar: men åh tack så sjukt mycket snygging :D
Jensvollen

Upp