TRÄNINGSTOPPAR X3

 
1. Better Bodies 2-layer Grunge Top - HÄR / 2. Better Bodies Fitness V-tee - HÄR /
3. Blonde Destroyer 2nd Gen Top - HÄR /
 
Hej på er! Alltså vilket underbart väder, äntligen! Imorse när jag tog en powerwalk innan frukost kändes det verkligen som sommar. Dum som jag var tog jag ju på mig en tjocktröja och en jacka kallblodig som man är haha, vilket jag fick ångra ganska fort när jag kom ut...
Idag tänkte jag iallafall tipsa er om dessa snygga träningstoppar! Alla kommer från MMSPORTS såklart ;)
Jag skulle verkligen inte tacka nej till att träna i någon av dem. Grymt snygga! Väcker verkligen ha-begär... Eller vad säger ni?
 
Just nu är jag ganska liiite avis på min syster som är påväg till Grönan för att se Jessie J! Men jag hade inte riktigt pengarna till det för tillfället... Så jag får glädja mig åt gymmet istället, vilket är minst lika kul!
Blir att mosa lite ben och biceps idag. Har gått och väntat på det hela dagen, så nu jävlar haha! Puss
 
Fashion, Fitness, Motivation | Better Bodies, Blonde Destroyer, Gym, MMSPORTS, Mode, Tips, Träning, Träningslinnen, legday, motivation | |
#1 - - ISA:

Jag blev också avis på din syrra känner jag. SÅ GRYM JU!! Men ja, jag nöjer mig med att tvätta. haha, hoppas passet gick aaaawesome <3

Svar: Men eller hur, hon är riktigt grym :D Haha härligt! Passet gick skitbra ;) Kram
Jensvollen

#2 - - Netti:

Topparna är verkligen snygga och nu blev jag också träningssugen :-D

Svar: visst är dem!! Haha men vad kul att höra :D
Jensvollen

Upp