BLACK & WHITE KIND A DAY

Jaha, då var hösten här. For real. Men hela förra veckan hade jag redan en känsla av att hösten var här. Har nästan gått och smålängtat lite efter hösten.. Det är ju så mysigt ju!
Ganska perfekt att det ösregnar ute idag faktiskt. Dels för att jag har vilodag och dels för att man då slipper ligga inne med ångest över att det är fint väder ute haha! Saknas bara en fet pizza och en påse godis framför PLL (Pretty Little Liars).. Nej då skämtosido! Eller...
 
Den här veckan är det äntligen tillbaka till bra kost igen. Hela förra veckan efter GBG spårade det ut en aning. Kändes som att jag bara åt skit hela den veckan haha. Så nu blir det bara "clean" mat fram till på lördag - och då menar jag typ dietmat såsom fisk och kyckling, fast lite större portioner och mer ris. Och inget socker heller!
Nej, nu ska jag fortsätta att kolla PLL - sååå jävla spännande. Ni måste se den serien om ni inte redan har gjort det. Trodde verkligen inte att den skulle vara så sjuuukt bra!!
 
Fitness, Food, Life | Black and white, Fitness, Food, Gym, MMSPORTS, Mode, Styrketräning, Träning, Vilodag, höst, kosten, september | |
#1 - - Linn Strömberg:

Godis hade inte suttit fel nu asså xD
Hur långt har du kommit på PLL förresten? ^^ Har kollat alla avsnitt och samtidigt som jag hatar serien älskar jag den, haha!

#2 - - ISA:

aa men snygg-fia du! idag får man mysa massor, regn hela dagen! fifaaaan ;O

Svar: Men eller huuur - sköönt :D Tusen tack snyggis <3
Jensvollen

#3 - - Sanna Andersson:

jag tycker det är härligt att det är höst nu, då slipper man bli besviken varje gång som sommarvädret inte är vad man önskar. Nu när det är höst så ställer man in sig på något helt annat och blir istället glad varje gång det är fint väder istället.
Ja de va kanske flummigt beskrivet men hoppas du fattar vad jag menar ;)

Svar: Jamen eller hur, sjukt härligt med höst :D Jag fattar exakt vad du menade haha ;)Hoppas allt är bra med dig?? - Kram snygging <3
Jensvollen

#4 - - Liborius:

gillar ändå vädret nu:D räcker med en stickad tröja bara än så länge:)

Svar: Ja men samma här :D Underbart väder!
Jensvollen

Upp