HAPPY HUMPDAY

 
 
Do you know what day it is??? LEEEGDAAY!! Yaaay.
Efter helgens gottigheter på marknanden och hemma är det riktigt skönt att köra några low-carb days framöver igen. Det är måndag och jag känner mig fan mer fokuserad och motiverad än någonsin.
Startade upp dagen på allra bästa sätt - en skön powerwalk ute i naturen. Tidig cardio på morgonen kan ju vara det bästa. Och sedan få avnjuta en god frukost i form av 1 ägg och Lindahls nya kvarg med smak av "energidryck". Grymt god faktiskt, så den kan jag gott rekomendera!
Nu är jag ivrig på att få smaka den med gräddkola. Någon som har testat den?? :)

Idag är det ben & rumpa som står på schemat och jag är taggad gånger tusen!! Vad ska ni köra för kul?
Puss.
 
Allmänt, Fitness, Life, Motivation | Better Bodies, Bikinifitness, Gym, Happy Humpday, Legday, Livsstil, MMSPORTS, Motivation, Motmintoppform, Träning, bodybuilding | |
#1 - - Cassandra Haraldsson:

Finaste träningstightsen! ;)

#2 - - Netti Starby:

Gräddkola låter gott och det måste jag prova :-D Kram

#3 - - Linn Strömberg:

Åh, för mig är det legday imorgon!! LOVE IT

#4 - - Anonym:

Såg dig i kopparberg i lördags, OH jävlar vilken underbar rumpa du har!

#5 - - ISA:

ooh what an aaaaass ;) har förstått att benpassen är värst men också mest enforfiniga :D heja!

#6 - - Emma Engström:

Härligt att vara så motiverad! Vill verkligen testa Lindahls nya kvarg med gräddkola, verkar så god! Ditt hår är ju to die for :D

#7 - - borntolose.blogg.se:

Dat ass <3 :D

#8 - - Jen:

Vilken storlek har du på tightssen? :)

Upp