HÖSTNAGLAR

Regnet öser ner utanför och här sitter jag i soffan och myser framför Keeping Up With The Kardashians.
Frågan nu är bara vilket nagellack ska jag ta den här gången?
Blå Metallic, svart eller ett blygrå/lila lack från Chanel... Det får nog faktiskt bli det sistnämnda för omväxlingensskull. Perfekt höstfärg!
 
Idag har det gått exakt 7 långa dagar sedan jag gymmade sist... Saknaden är fan obeskrivlig alltså! Och jag bara längtar till jag får köra igång igen. Tänkte ju köra igång med ett lugnt pass idag, men känner mig inte riktigt hundra än.. Så det kanske är bäst att vänta 1 extra dag till innan jag börjar lyfta vikter igen. Vill liksom inte riskera något nu.
Om vädret tillåter så får det nog bli en promenad som igår även ikväll.
Kika in senare för ett kollage och träningsmotivation! Hoppas ni får en mysig dag, puss .
 
Allmänt, Fashion, Fitness, Inspiration | Chanel, Gym, MMSPORTS, Mode, Motivation, Sjukling, Träning, höst, nagellack | |
#1 - - Emilia Åkerberg:

Så sjukt snygg bild! Och jättefina nagellack :) kram!

#2 - - Linn Strömberg:

Åhh längtar också tills jag får börja träna igen! De avrådde mig på sjukhuset efter skadan :(

#3 - - ♫♪ sandra:

fina färger!

Upp