NJURBÄCKENINFLAMMATION

 
Hej fina! Vaknade upp med halsont imorse, vilket verkligen var toppen på moset det.. Alltså bra det går för mig haha. Säkert karman som slår tillbaka på mig nu. Bara för att jag aldrig uppsökte läkaren i tid när jag hade urinvägsinfektion förra veckan. Var så dum i huvudet att jag drog ut på skiten till jag vaknade upp med ont i sidan av magen/ryggen - Då fixade jag en läkartid på engång. För jag visste exakt vad det var, då jag har haft det förut. Och visst hade jag rätt..
 
Njurbäckeninflammation och antibiotika i 2 veckor framöver. How fun :)) Har tagit det sen i måndags, och känner mig mycket bättre i ryggen/magen.
Dock så har jag ju inte varit så bra på att vila från träningen än hehe. Har kört på som vanligt på gymmet den här veckan även fast jag har njurbäckeninflammation. Visst har det kanske inte gått lika bra som vanligt, men jag har iallafall krigat mig igenom passen även fast jag har haft ont till och från. Men igår kände jag verkligen hur dåligt jag mådde, var helt yr i skallen under övningarna. Var sjukt trött och mådde riktigt illa. Inte ens Pwo:n hjälpte!
Så, det var nog inte så smart av mig att köra fullt ut på gymmet när man har en inflammation och går på antibiotika haha. Och det får jag nog sota för nu .Jag har trotsallt bara mig själv att skylla.
Peppar, peppar...!

Jäklar vilket långt inlägg det här vart haha. Men nu ska jag sluta babbla och fortsätta se på Keeping Up with the Kardashians som jag precis har börjat kolla på. Idag blir det nog en vilodag, och förhoppningvis mår man bättre imorgon och tillbaka på gymmet igen! Hoppas ni mår bra iallafall :) Puss
 
Allmänt, Fitness, Life | Fitness, Gym, Hälsa, Motivation, Träning, Vilodag, njurbäckeninflammation, sjuk | |
#1 - - Felicia:

Åh, krya på dig! Hoppas du blir bättre snart!
Svinsnygga leggings/byxor/whatever :) ♥

Svar: Tusen tack bästa du! Vad glad jag blir :* Kramar!!
Jensvollen

#2 - - borntolose.blogg.se:

Men usch! Krya snyggo!

Svar: Åh tack snyggis :*
Jensvollen

#3 - - Linn Strömberg:

Åh ta det försiktigt finis <3

Svar: Det ska jag göra sötnos :*<3
Jensvollen

#4 - - Linnea:

Åh, krya på dig!

Svar: Tusen tack fina du :)<3
Jensvollen

#5 - - linah:

krya!!<3

Svar: Åh. Tack finis :)<3
Jensvollen

#6 - - MATILDA ROSQVIST:

Men stackare! Hoppas du blir frisk snart! :/

Svar: Ja, det hoppas jag med :( Kram<3
Jensvollen

#7 - - zara:

Gud så snyggt hår du har!

Svar: Tack fina :D
Jensvollen

Upp