BETTERBODIES SHAKER + PROVJOBBET

 
Godmorgon hörrni. Äntligen fredag! På bilden ser ni en av mina favorit shaker från Better Bodies. Älskar den! Ni hittar den hos MMSPORTS ( Länk). Men för tillfället kör jag med en ny favorit från GASP. Visar den i ett annat inlägg. (Detta inlägg är i ett sammarbete med mmsports.se).
 
Nu undrar nog dem flesta hur det gick med provjobbet jag hade i onsdags och vart det var någonstans..
Jo, det var nämligen på Bellevuestadion, ett "gym" här i Västerås (förutom gym så finns det även tennisbanor, Badminton, Squash, Padel osv). Och fyfan vad kul det var! Gick riktigt bra tycker jag. Det var såklart mycket att ta in i början. Men så är det ju alltid med ett nytt jobb.
Fick för den mesta tiden stå i receptionen/kassan vid gymmet hela kvällen.
Alltså jag var så nervös innan jag skulle provjobba (även fast jag känner några som jobbar där). Men när jag väl kom dit, och stod bakom kassan var nervositeten som bortblåst! Trivdes jäkligt bra där bakom.
Men tyvärr så finns det ju inte heltids jobb där. Så jag kommer få hoppa in extra när det behövs. Vilket jag verkligen ser framemot! Gymmet är ju mitt andra hem trotsallt ;)
 
Idag är det axlar och mage som står på schemat innan fredagsmyset i soffan. FREDAGSFYS FÖRE FREDAGSMYS ;) Hoppas ni får en grym fredag fina ni!
 
Allmänt, Fitness, Life | Abs, Axlar, Better Bodies, Fitness, Fredag, Gym, MMSPORTS, Tips, Träning, jobb | |
#1 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

kul att du ska få hoppa in extra :)

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Härligt :D

#3 - - josephine Asplund:

Härligt, go girl :D
Hoppas du får en trevlig fredag och lycka till med bloggen! Kram<33

#4 - - N:

Kul att jobbet gick så bra :D

#5 - - MALIN:

Vad duktig du är :) Skönt med träning! Kram

#6 - - Linn Strömberg:

Åh vad roligt att du trivdes så pass bra :D

#7 - - sommarblom.blogg.se:

Härligt med lite extrajobb!

Upp